PracaGrupypl.praca.dyskusje › Egzamin na Agenta Celnego - pytanie

  • 1. Data: 2002-09-10 15:20:16
    Temat: Egzamin na Agenta Celnego - pytanie
    Od: "Misza" <m...@w...pl>

    Szanowni Państwo

    W obecnej chwili jestem studentem 5 roku prawa na Umk w Toruniu, ze ścisłą
    specjalizacją w dziedzinie prawa celnego. W związku z faktem iż jestem
    pierwszą w mojej rodzinie osobą przecierającą ten szlak, a poza ty mnie
    mającą specjalnych powiażań z kregami ściśle prawniczymi nie łudzę sie iż od
    zaraz dostanę sie na jakąkolwiek aplikację. Chcąc jednocześnie robić to co
    lubię, zdecydwoałem ze zgłebię arkana wiedzy dotyczącej cła, transportu i
    handlu zagranicznego. Pierwszym etapem na tej drodze miałby być w moim
    przypadku Kurs Agenta Celnego. I tu zwracam sie z pytaniem do grupowiczów -
    "Czy ktokolwiek mógłby mi powiedzieć gdzie zgłosić się po szczegółowe
    pytania dotyczące tego szkolenia, gdzie ono sie odbywa, ile razy do roku i
    jakie są jego koszty?" A poza tym - choć to pewnie pytanie retoryczne - czy
    podjęcie takiego wyzwania, w czasie takiej a nie innej koniunktury
    (bezrobocie itp, itd ) ma jakikolwiek sens ?

    z poważaniem
    Misza