PracaGrupypl.praca.dyskusje › student 26 lat c.d.

  • 1. Data: 2002-09-10 13:28:54
    Temat: student 26 lat c.d.
    Od: "qvia" <q...@i...spm.pl>

    Czesc,
    Pare dni temu pisalem, ze skonczylem 26 lat i mam problemy ze zleceniodawca.
    Niestety problem nadal sie nie rozwiazal.
    Firma, dla ktorej robie strone nie chce ze mna podpisac umowy o dzielo (od
    ktorej nie placilbym ZUS-u), tlumaczac sie w nastepujacy sposob:
    "Umowe o dzielo mozemy podpisac z Panem tylko pod warunkiem , ze ma Pan
    uprawnienia do tworzenia stron WWW"

    Co to u diabla znaczy ?!?
    Jakie uprawnienia ?
    Czy nie wystarczy, ze jestem studentem informatyki ?

    Jak to jest u Was ?

    prosze o pomoc ...
    qvia

  • 2. Data: 2002-09-10 15:07:02
    Temat: Re: student 26 lat c.d.
    Od: "Muti" <p...@s...pl>

    Użytkownik "qvia" <q...@i...spm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Co to u diabla znaczy ?!?
    > Jakie uprawnienia ?
    > Czy nie wystarczy, ze jestem studentem informatyki ?

    Jakie uprawnienia ?????
    Nie ma czegoś takiego !!!
    Nieistnieje coś takiego jak uprawnienia do budowy strony www - to nie linia
    energetyczna czy budowlanka.
    Najprawdopodobniej chcą ci ezrobić na szaro !!!
    Jest na to metoda - możesz napisać skrypt który bierze datę i godzinę z
    serwera na którym leży strona, wyznaczyć w nim termin płatności (data do
    której musisz dostać pieniądze). Jezlei nie zapłacą strona zdblikuje sie i
    nie będzie wyświtlać - lekko zgłupieją jak coś takiego zobaczą !!!

  • 3. Data: 2002-09-10 18:53:32
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "Muti" <p...@s...pl> wrote in message
    > U?ytkownik "qvia" <q...@i...spm.pl> napisa? w wiadomo?ci
    > zleceniodawca.

    Ninniejszym oswiadczam te Pan <q...@i...spm.pl> legitymuje sie
    uprawenianiami do tworzenia stron WWW.
    Uprawnienia te nadal cech Webmajstrow zgodnie ze statutem cechu punk 5
    paragraf 6.

    itd dospiewaj sobie sam, wydrukuj na ladnym papierze do druku dyplomow ku
    trzci, podpisz nieczytelnie opatrz trzema pieczeciami zrobionymi ze zlotowki
    10 groszowki i jednym Euro olakuj i zanies zleceniodawcy nie se powiesi
    ksero (oryginal moze sie przydac w przyszlosci dla nastepnego barana).

    Pozdr.
    Beny

  • 4. Data: 2002-09-10 18:58:34
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 10 Sep 2002 15:28:54 +0200), "qvia"
    <q...@i...spm.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >Co to u diabla znaczy ?!?
    >Jakie uprawnienia ?
    >Czy nie wystarczy, ze jestem studentem informatyki ?

    Żadne uprawnienia nie są potrzebne. Już Ci to pisano na takie samo
    pytanie. Czytaj łaskawie odpowiedzi na swoje listy!

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2002-09-10 19:12:06
    Od: "qvia" <q...@i...spm.pl>

    > Żadne uprawnienia nie są potrzebne. Już Ci to pisano na takie samo
    > pytanie. Czytaj łaskawie odpowiedzi na swoje listy!

    Tristan ..... ale jak mam to wytlumaczyc zleceniodawcy (a scislej jego
    ksiegowej, ktora twierdzi, ze do umowy o dzielo, w przeciwienstwie do umowy
    zlecenia, potrzebne sa uprawnienia).

    Pozdr
    qvia

  • 6. Data: 2002-09-10 19:37:22
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "qvia" <q...@i...spm.pl> wrote in message

    > Tristan ..... ale jak mam to wytlumaczyc zleceniodawcy (a scislej jego
    > ksiegowej, ktora twierdzi, ze do umowy o dzielo, w przeciwienstwie do
    umowy
    > zlecenia, potrzebne sa uprawnienia).

    Złóż pisemne oświadczenie, że uprawnienia posiadasz.

    Tomek Z.

  • 7. Data: 2002-09-10 20:59:00
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Tristan ..... ale jak mam to wytlumaczyc zleceniodawcy (a scislej jego
    > ksiegowej, ktora twierdzi, ze do umowy o dzielo, w przeciwienstwie do
    umowy
    > zlecenia, potrzebne sa uprawnienia).

    popros znajomego zeby ci pozyczyl umowe albo za pifo go wez ze soba i
    przedstaw sekretarce

    pozdr.
    bearm

  • 8. Data: 2002-09-11 00:39:13
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 10 Sep 2002 21:12:06 +0200), "qvia"
    <q...@i...spm.pl> był(a) napisał(a):

    >Tristan ..... ale jak mam to wytlumaczyc zleceniodawcy (a scislej jego
    >ksiegowej, ktora twierdzi, ze do umowy o dzielo, w przeciwienstwie do umowy
    >zlecenia, potrzebne sa uprawnienia).

    A znasz kawał o rolniku i krowie przeszkadzającej w dojeniu? :-)

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 9. Data: 2002-09-11 06:07:35
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > ksiegowej, ktora twierdzi, ze do umowy o dzielo, w przeciwienstwie do umowy

    Zapytaj sie kobiety, czy mozna na umowe o dzielo wykopac kilometr rowu lub
    skopac hektar ogrodka bez uprawnien.
    Jesli powie,ze tak..to ja masz.
    Podejzewam jednak, ze po prostu sie migaja od zaplaty i beda szukac
    dalszych "odwlekaczy" uregulowania platnosci.
    W normalnych ukladach z takim problemem idzie sie do zleceniodawcy i on sam
    ustawia swoja ksiegowa, zeby moc zaplacic za prace. Tutaj bawia ci sie w
    dobrego i zlego gliniaza. On chce zaplacic, a zla ksiegowa mu to uniemozliwa.

    Pozdrawiam
    Krzysztof