PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eurobank-czy ktos otrzymal odp.pozytywna jesli nie bral u dzialu w scenkach po rozmowie Dziekuj!

  • 1. Data: 2003-08-02 13:22:45
    Temat: Eurobank-czy ktos otrzymal odp.pozytywna jesli nie bral u dzialu w scenkach po rozmowie Dziekuj!
    Od: "Beata" <b...@w...pl>

  • 2. Data: 2003-08-02 20:32:15
    Od: "zip" <z...@p...onet.pl>

    Mysle ze Eurobank mozesz sobie odpuscic i szukac innej pracy

  • 3. Data: 2003-08-02 22:01:40
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching zip write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of sob, 02 sie 2003 at 20:32 GMT

    >Mysle ze Eurobank mozesz sobie odpuscic i szukac innej pracy

    Jakieś uzasadnienie?

    Pozdróvka,

    Q.
    --
    __ __.------------------------- http://yacoob.dnsalias.net/cv.html --.__
    (oo) | I hit the CTRL key but I'm still not in control! |

  • 4. Data: 2003-08-03 07:05:18
    Od: "Hayan" <h...@p...fm>

    odpuscic!!!!!!!!! a dlatego chocby ze zadna szanujaca sie firma nie spyta
    sie ciebie na rozmowie kw. " za ile najmniej moze pan dla nas pracowac?"
    zenujace ....kwota 1500zł na stanowisku managera oddizlu , przy pracy w
    soboty i niedziele (nienormowany czas) to dla nich stanowczo z a duzo
    ....niech sobie szukaja dalej...pozdrawiam Hayan

    `--.__penguin_#128720_______________________________
    _______________.--'

  • 5. Data: 2003-08-03 17:00:36
    Od: Doktor Burski <e...@i...pl>

    02 sie 2003 "Beata" na "pl.praca.dyskusje" po długich namowach
    zdecydował się podzielić swoimi przemyśleniami:

    Jak nie nauczysz się pisać postów, to raczej nie licz na
    odpowiedzi na swoje pytania.

    --
    Pozdrawiam.

    Doktor Burski.

  • 6. Data: 2003-08-05 15:12:12

    a mogłabys napisać cos wiecej, bo niedawno wysłałam zgłoszenie, i czekam.
    Napisz czego można sie spodziewać na ewentualnych dalszych rozmowach.
    Dzieki