PracaGrupypl.praca.dyskusje › niepelny etat

  • 1. Data: 2003-08-02 07:54:40
    Temat: niepelny etat
    Od: "Mara" <n...@w...pl>

    Witam

    Jak temat wskazuje moje pytanie dotyczy niepelnego etatu.

    Jakis czas temu zotalam zatrudniona w firmie X na 1/2 etatu. Wtedy pracy
    bylo bardzo duzo.Teraz jest roznie sa dni ze prawie nie mam co robic i takie
    ze zostaje po godzinach. Dlatego w dni w ktorych nie ma pracy szef chce
    zebym wracala szybciej do domu np po 3 godzinach. Oczywiscie godziny w
    ktorych nie ma mnie w pracy sa odpisywane z moich nadgodzin. A to odbija sie
    na mojej i tak malej pensji.

    Zastanawiam sie czy szef ma prawo ograniczac liczbe godzin pracy? Dodam ze
    na mojej umowie na czas okreslony jest wyraznie napisane ze firma X
    zatrudniam mie w wymiarze czasu pracy 1/2 etatu.

    Mara

  • 2. Data: 2003-08-02 08:02:07
    Temat: Re: niepelny etat
    Od: gembon <g...@o...pl>

    Użytkownik Mara napisał:

    > Witam
    >
    > Jak temat wskazuje moje pytanie dotyczy niepelnego etatu.
    [...]
    > Zastanawiam sie czy szef ma prawo ograniczac liczbe godzin pracy? Dodam ze
    > na mojej umowie na czas okreslony jest wyraznie napisane ze firma X
    > zatrudniam mie w wymiarze czasu pracy 1/2 etatu.

    ------

    Moim zdaniem w dni, kiedy tej pracy jest mniej szef powinien Cie
    zaangazowac do innej pracy niekoniecznie zwiazanej z tym czym sie w tej
    firmie zajmujesz. ALbo dac Ci stawke godzinowa i wowczas samemu bedziesz
    sobie taka prace organizowac.
    A czy ma takie prawo zeby odsylac wczesniej do domu? Hm. Teraz
    pracodawca wszystko moze.

    gembon