PracaGrupypl.praca.dyskusje › poszukuje kogoś kto ma full wersje Programu 21

  • 1. Data: 2003-08-02 09:44:58
    Temat: poszukuje kogoś kto ma full wersje Programu 21
    Od: "robero machu" <r...@i...pl>

    prosze o kontakt na priva, możliwa wymiana

  • 2. Data: 2003-08-02 10:24:56
    Temat: Re: poszukuje kogoś kto ma full wersje Programu 21
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...interia.pl>

    a teraz cały czas jechaliscie na wersji DEMO ?
    czy wygasl termin TRIALA ???

    he he he
    ROTFL
    --
    Maciej_NT
    m...@n...interia.pl

  • 3. Data: 2003-08-02 11:54:49
    Od: w <n...@d...sie>

    Dnia 2003-08-02 12:24, Użytkownik Maciej_NT napisał:
    > a teraz cały czas jechaliscie na wersji DEMO ?
    > czy wygasl termin TRIALA ???

    full jest dla pełnych debili a wersja demo dla ćwierćinteligentów

  • 4. Data: 2003-08-02 14:42:59
    Od: "zdegustowany" <m...@w...pl>

    Użytkownik "w" <n...@d...sie> napisał w wiadomości

    > full jest dla pełnych debili a wersja demo dla ćwierćinteligentów

    jak się nie dorobiłeś to znaczy że jesteś fujara.
    poziom mróweczki....

  • 5. Data: 2003-08-02 15:31:53
    Od: w <n...@d...sie>

    Dnia 2003-08-02 16:42, Użytkownik zdegustowany napisał:

    > Użytkownik "w" <n...@d...sie> napisał w wiadomości

    > jak się nie dorobiłeś to znaczy że jesteś fujara.
    > poziom mróweczki....

    a co chciałeś mi spam wysłać?

  • 6. Data: 2003-08-02 15:50:43
    Od: "zdegustowany" <m...@w...pl>

    > a co chciałeś mi spam wysłać?

    Nie proś i tak nie dostaniesz.
    Chciałoby się rzec szkoda "papieru".

  • 7. Data: 2003-08-02 18:40:34
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...interia.pl>

    po prostu oszukaliscie kilku ludzi (a moze sie myle i sa to tysiace ludzi) -
    i nie mow mi ze to jest uczciwe
    jak ja was kurwa nie cierpie - pieprzone spamery

    Maciej_NT

    PS. sorry za przeklenstwo ale inaczej nie potrafie tego okreslic

  • 8. Data: 2003-08-02 20:35:06
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    w <n...@d...sie> writes:

    > full jest dla pełnych debili a wersja demo dla ćwierćinteligentów

    o, witamy pana zlodzieja-cwaniaczka.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 9. Data: 2003-08-02 21:24:05
    Od: w <n...@d...sie>

    > o, witamy pana zlodzieja-cwaniaczka.

    to że odpowiedziałem na posta który miał być pytaniem do "piramidziarza"
    to nie znaczy że mam coś z tym wspólnego

  • 10. Data: 2003-08-03 08:10:47
    Od: "WOJO" <w...@g...pl>

    Użytkownik "robero machu" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > prosze o kontakt na priva, możliwa wymiana

    Co to za program ?
    Skąd zassać wersję trial ?
    WOJO