PracaGrupypl.praca.dyskusje › Etat, lista obecnosci, wypadek, odpowiedzialnosc pracodawcy

  • 21. Data: 2010-06-29 07:56:26
    Temat: Re: Etat, lista obecnosci, wypadek, odpowiedzialnosc pracodawcy
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:00d0083b2f519eba5cb2bb5553426adb@masel.cs.put.p
    oznan.pl...

    > A nie jest przypadkiem tak, ze chodzi o wlazenie pracownika na
    > krzeslo/drabine/stol o wysokosci 1m (lub wiecej). IMHO ukladanie
    > segregatorow na regale, kiedy od ziemi do polki jest 1,5 metra jest OK.

    ale ja to włanie napisałem w poście z 22.06 z godziny 13:31 że chodzi o
    STANIE powyżej 1 m nad podłogą a nie sięganie do półek połłożonych powyżej
    1m nad podłogą

  • 22. Data: 2010-06-29 12:18:38
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia 25 Jun 2010 16:30:36 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > W obiegowym pojęciu kogo? Widziałeś Ty kiedyś arkusz do ewidencji czasu
    > pracy? Chcesz to dawać pracownikom do wypełniania? :)

    To co wprowadzasz "do komputera" aby dokonać wyliczeń np. listy płac -
    oczywiście że tego nie dajesz pracownikowi.

    > Lista obecności, to lista obecności. Dokument przechowywany w celu poprawnego
    > prowadzenia ewidencji czasu pracy.

    No tak.

    > Całkowicie zastępowalny.

    Doprawdy?
    Odważne, powiedziałbym nawet że bardzo odważne :)

    > Można nie prowadzić listy obecności

    I teraz obroń swoje dupsko jak pracownik wysunie roszczenia że "pracował
    cały styczeń 2010 w nadgodzinach". A ty nie masz listy obecności z jego
    PODPISAMI i godzinami pracy. To że w prowadzonej przez ciebie ewidencji
    czasu pracy - pasuje wszytko po 8godzin, jest tyle warte co śnieg z
    2001roku ;)
    Oczywiście przy założeniu że ów faktycznie był pracownikiem i pracował :)

    Pomijam systemy zastępujące listę obecności w formie "papierowej" np.
    czytnika linii papilarnych, które są dosyć dyskusyjne jeszcze. Temat ten
    przewijał się na p.s.p. - możesz tam sobie poczytać jak cię to interesuje
    ;P

  • 23. Data: 2010-06-29 12:36:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-06-29, Herald <h...@o...eu> wrote:

    [...]

    > Doprawdy?
    > Odważne, powiedziałbym nawet że bardzo odważne :)

    Doprawdy.

> [...]

    > przewijał się na p.s.p. - możesz tam sobie poczytać jak cię to interesuje

    A widziałeś jakieś systemy RCP? Myślisz, że w zakładzie na 1000 osób
    będą wszystcy karteczki z listą obecności wypisywać? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 24. Data: 2010-06-29 13:07:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrni2jq6s.17qn.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    Przecież TO się na niczym nie zna.
    Chłopie, uświadamiam ci, że rozprawiasz z kupskiem.
    Nawet tobie nie przystoi...

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2010-06-29 16:08:49
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-06-29 09:56, Jackare wrote:
    > ale ja to włanie napisałem w poście z 22.06 z godziny 13:31 że chodzi o
    > STANIE powyżej 1 m nad podłogą a nie sięganie do półek połłożonych
    > powyżej 1m nad podłogą

    Fakt - nie doczytalem

    Pozdro

    Maseł (z wizja ksiegowej na kolanach - ukladajacej segregatory na
    najnizszych pulkach)

  • 26. Data: 2010-07-01 10:24:30
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 15:07:24 +0200, Jotte napisał(a):

    > Przecież TO się na niczym nie zna.
    > Chłopie, uświadamiam ci, że rozprawiasz z kupskiem.

    jotte, no przestań się mazgaić i zachowuj się jak facet z jajami (masz je
    jeszcze czy w ogóle ich nie miałeś?).
    Obraziłeś się o Message-ID: <1...@4...net>
    czy o ten inny post o twoim bezdennie płytkim płynie mózgowym (wróć, żeby
    był płyn mózgowy, musi być mózg, co absolutnie nie ma miejsca w twoim
    przypadku).