PracaGrupypl.praca.dyskusje › Świadectwo pracy a zmiana nazwiska - pytanko

  • 1. Data: 2010-06-18 16:11:04
    Temat: Świadectwo pracy a zmiana nazwiska - pytanko
    Od: "linde" <krzysiek@p_a.pl>

    Witam, rozwiodłam się kilka lat temu i wróciłam do panieńskiego nazwiska,
    jedno ze świadectw pracy mam z nazwiskiem byłego (mimo iż zatrudniałam się z
    nazwiskiem panieńskim dopiero odchodziłam z nazwiskiem nowym). Czy jest
    mozliwość zmiany nazwiska w starym świadectwie pracy na panieńskie, które
    mam obecnie i jakoś niemile przypominam sobie nazwisko po byłym i też nie
    chcę chwalić się potencjalnym praodawcom że jestem rozwódką...

    proszę o pomoc

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-18 16:32:45
    Temat: Re: Świadectwo pracy a zmiana nazwiska - pytanko
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 18:11:04 +0200, linde napisał(a):

> [...]
    > które mam obecnie i jakoś niemile przypominam sobie nazwisko po byłym i
    > też nie chcę chwalić się potencjalnym praodawcom że jestem rozwódką...

    Nie, ponieważ nie ma podstaw do sprostowania, a i u pracodawcy pracowała
    osoba o konkretnym nazwisku.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 3. Data: 2010-06-18 22:21:59
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Olgierd pisze:

    > Nie, ponieważ nie ma podstaw do sprostowania, a i u pracodawcy pracowała
    > osoba o konkretnym nazwisku.

    Dokładnie, mamy tylko jedno życie, każdy wybór ma swoje nieodwracalne
    konsekwencje, życie to nie gra komputerowa, gdzie możemy zacząć jeszcze
    raz, jak nam się nie uda.

  • 4. Data: 2010-06-19 02:54:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BQB wrote:

    > Dokładnie, mamy tylko jedno życie, każdy wybór ma swoje nieodwracalne
    > konsekwencje, życie to nie gra komputerowa, gdzie możemy zacząć jeszcze
    > raz, jak nam się nie uda.

    e tam. po to właśnie wymyślono rozwód, żeby można sie zresetować i
    zacząć jeszcze raz.

  • 5. Data: 2010-06-19 08:45:24
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-06-19 04:54, witek pisze:

    > e tam. po to właśnie wymyślono rozwód, żeby można sie zresetować i
    > zacząć jeszcze raz.

    A jak się resetuje dzieci z pierwszego małżeństwa?

    --
    spp

  • 6. Data: 2010-06-19 09:20:34
    Od: "linde" <krzysiek@p_a.pl>

    > A jak się resetuje dzieci z pierwszego małżeństwa?

    dziecko "rejestrujesz" po urodzeniu w USC i deklarujesz wraz z ojcem jakie
    będzie miało nazwisko (gdy nie masz ślubu), a gdy masz ślub w akcie
    małżeństwa jest adnotacja jakie nazwisko będą nosiły dzieci.

    Dziękuję za odpowiedzi, trudno, plama na honorze z nazwiskiem tego debila :P

    pzdr

  • 7. Data: 2010-06-19 09:22:36
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 19-06-2010 10:45, spp pisze:

    > A jak się resetuje dzieci z pierwszego małżeństwa?

    Nie wiesz?

    Dzieci z pierwszego małżeństwa są zmartwieniem zresetowanej pierwszej
    żony, bo przecież na 100% zostały zrobione postępem. Czasem są wręcz
    owocem gwałtu żony na mężu.

    W każdym razie taka jest dominująca opinia parokrotnie wyrażana na tej
    grupie.

    (mam cichą nadzieję że normalni, odpowiedzialni, dojrzali faceci po
    prostu zignorowali te wątki, stąd tej zniekształcony obraz)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2010-06-19 09:45:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 19-06-2010 11:20, linde pisze:

    > dziecko "rejestrujesz" po urodzeniu w USC i deklarujesz wraz z ojcem jakie

    Słonko, kolega napisał to co chciał napisać, nie pomylił się.
    Mówił o "resetowaniu" a nie "rejestrowaniu".

    Na drugi raz przeczytaj dokładnie post na który odpowiadasz.
    Lenistwo się potem mści - a głupoty pisane na grupach googiel trzyma po
    wsze czasy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2010-06-19 10:26:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-19 10:45, spp pisze:
> [...]

    Rozwód to nie reset czy unieważnienie małżeństwa. To rozwiązanie umowy
    cywilnej, wiążącej prawnie strony małżeństwa, które z punktu cywilnego
    jest spółką cywilną tylko do prowadzenia rodziny.

    Co innego jakby małżeństwo było unieważnione, wtedy faktycznie byłoby
    zresetowane.

    > A jak się resetuje dzieci z pierwszego małżeństwa?

    A to akurat inna sprawa, bo dzieci z niemałżeństwa też istnieją, choć
    małżeństwo nie. Więc po zresetowaniu małżeństwa (choć nie resetuje się
    go rozwodem) dzieci się też nie resetują.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2010-06-19 11:39:22
    Od: "linde" <krzysiek@p_a.pl>

    > Mówił o "resetowaniu" a nie "rejestrowaniu".
    >
    > Na drugi raz przeczytaj dokładnie post na który odpowiadasz.

    :)