PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obsługa klienta

  • 1. Data: 2010-06-18 08:03:53
    Temat: Obsługa klienta
    Od: Srele Morele <d...@g...com>

    Polecam sam przetestowałem!!!!! Można zarobić sobie dorywczo dajmy 2h
    dziennie niezłe pieniądze!!!!
    Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym
    wymiarze czasu do pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy).
    Jeśli posiadasz komputer i doświadczenie w środowisku Internetowym,
    pomożemy Tobie zarobić. Chcesz zarobić miesięcznie od 1400-3000zł?
    Pisz! W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj się z:
    b...@w...pl

  • 2. Data: 2010-06-18 12:14:07
    Temat: Re: Obsługa klienta
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 18 Cze, 10:03, Srele Morele <d...@g...com> wrote:
> [...]
    > pomożemy Tobie zarobić. Chcesz zarobić miesięcznie od 1400-3000zł?
    > Pisz! W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj się z:

    Dawno nie było.

  • 3. Data: 2010-06-18 17:03:28
    Od: luki789 <l...@o...pl>

    W dniu 2010-06-18 10:03, Srele Morele pisze:
> [...]
    > pomożemy Tobie zarobić. Chcesz zarobić miesięcznie od 1400-3000zł?
    > Pisz! W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj się z:

    każda grupa ma swoje bumerangi, na pl.rec.gorny-slask sa to tiry :)
    ktoś ma jeszcze jakieś spostrzeżenia dotyczące występujących okresowo
    czy też sezonowo wątków/flame-ów/spamów?