PracaGrupypl.praca.dyskusje › Etat i otwarcie dodatkowej własnej działalności

  • 11. Data: 2009-07-08 20:27:21
    Temat: Re: Etat i otwarcie dodatkowej własnej działalności
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h32u3f$41v$1@inews.gazeta.pl
    t...@g...SKASUJ-TO.pl <t...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > Mogą podziękować za współpracę.
    Być może.
    Mogą także "podziękować za współpracę" za ironiczną minę kiedy szefostwo
    gada bzdury albo kpinę z głupawego przełożonego.
    Boisz się zrobić ironiczną minę lub zakpić jak słuchasz szefa-durnia?
    BTW - skoro to takie "wysokie stanowisko" i tak łatwo dostać kopa z niego,
    to z pewnością postarałeś się o jakieś "zabezpieczenie" ew. "środki
    wdzięczności"? ;)

    > Stanowisko na tyle wysokie że bez problemu
    > można podać powód wypowiedzenia do którego nie da się przyczepić. Równie
    > dobrze mogę samemu napisać wypowiedzenie, nic nie zyskuje.
    Dla każdego i na każdym stanowisku da się podjąć próbę sfingowania przyczyny
    wypowiedzenia.
    I nie jest prawdą, że równie dobrze możesz je sam napisać.

    > W tym że nie idąc na prostą konfrontację mogę ugrać więcej (choćby
    > sponsorowanie daniny na ZUS przez jak najdłuższy czas ;-)).
    Na jaką konfrontację?
    Nic pracodawcy do tego co robisz po godzinach pracy (wyjąwszy to, co
    napisałem o konkurencji), więc rób co chcesz i tyle.
    Czym się martwisz?

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2009-07-08 21:34:21
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jul 8, 6:42 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > I najczęściej skurwysyn (inaczej nie byłoby powodu do konfliktu).

    Nie najczęściej, tylko ZAWSZE, Jotte, ZAWSZE! Nie zbaczaj ze ścieżki
    wiary!

    --
    mihau