PracaGrupypl.praca.dyskusjeElektronik, automatyk - jakie stawki?(Warszawa) › Elektronik, automatyk - jakie stawki?(Warszawa)
    From: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Elektronik, automatyk - jakie stawki?(Warszawa)
    Date: Wed, 6 Nov 2002 23:43:23 +0100

    Witam!
    W ostatnim czasie znalazłem sporo interesujących ofert pracy z Warszawy
    i okolic i chciałbym się zorientować ile można tam zarobić na etacie, żeby
    mieć jakieś odniesienie podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Wiadomo że źle
    jest zaproponować za dużo ale za mało jeszcze gorzej ;-)
    Mam wykształcenie średnie - technik elektronik (wyższe niekierunkowe), 6
    lat praktyki w dużych firmach (automatyka, systemy sterowania).
    A przy okazji czy to prawda że pracodawcy w Warszawie proponują inne
    stawki przy zatrudnianiu "miejscowych" i "przyjezdnych"?
    pozdrawiam
    Piotr
    PS. Sorry jeśli zobaczycie tą wiadomość 2 razy - za pierwszym razem
    przepadła (chyba) gdzieś w czeluściach usenetu ;-)