PracaGrupypl.praca.dyskusje › Egzaminy na eurokratów - EPSO

  • 1. Data: 2003-11-23 16:13:00
    Temat: Egzaminy na eurokratów - EPSO
    Od: "Leszek" <l...@o...pl>

    Cześć,

    Dawno temu, chyba w czerwcu zapisałem się jako kandydat na stronach EPSO
    http://www.europa.eu.int/epso - organizacji zajmującej się rekrutacją
    urzędników dla Unii Europejskiej. Myślałem już, że mnie odrzucili a tu kilka
    dni temu dostałem mail'a że mam się stawić na początku grudnia na egzamin -
    tutaj w Warszawie.
    Popatrzyłem trochę i znalazłem dwie ciekawe wiadomości - pierwszą
    http://praca.gazeta.pl/praca/1,47341,1789712.html dość ciekawą, bo określającą
    ile tacy ludzie zarabiają - 4tys.E, czyli wychodzi prawie 20tys PLN brutto
    miesięcznie, a drugą trochę gorszą:
    http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1790441.html gdzie straszą że te
    egzaminy są strasznie trudne.
    Warto więc się zakręcić wokół tego - czy ktoś na grupie też idzie na egzamin i
    skąd wziąść jakieś materiały do nauki albo może przykładowe testy z poprzednich
    egzaminów w innych krajach.

    Leszek

  • 2. Data: 2003-11-24 09:48:59
    Temat: Re: Egzaminy na eurokratów - EPSO
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    Użytkownik "Leszek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    egzamin i
    > skąd wziąść jakieś materiały do nauki albo może przykładowe testy z

    Wejdzz na stronę epso tam były przykładowe egzamy, poza tym kiedyś
    publikowali w wyborczej. Test obejmuje wiedzę w miarę elementarną z ekonomii
    i nauk pokrewnych. poza tym historia i instytucje WE i UE, no i jezyki. Jest
    to trudne nie przecze ale trudność ta w dużej mierze polega na barierze
    języowej, a nie na samym materiale do nauczenia.

    Pozdrawiam i powodzenia
    wondoł

    ---

  • 3. Data: 2003-11-24 09:51:11
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    jest jeszcze http://europa.eu.int/epso/competitions/test_interact
    if_en.cfm

    sprawdz się tam

    wondoł

    ---

  • 4. Data: 2003-11-24 09:54:57
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    http://europa.eu.int/epso/competitions/test_sample_e
    n.htm

    ---

  • 5. Data: 2003-11-24 23:00:13
    Od: "Altena" <a...@o...pl>

    Hym mam dużo materiałów ale jak wiesz dzieląc się zmniejszam swoje szanse.
    Chyba, że coś zaproponujesz sensownego.
    Viktoria

  • 6. Data: 2003-11-26 00:19:02
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Altena wrote:

    > Hym mam dużo materiałów ale jak wiesz dzieląc się zmniejszam swoje szanse.
    > Chyba, że coś zaproponujesz sensownego.

    Cóż, euroduporyj wart euroduporyja ... Szkoda tylko, że tyle będziecie
    kosztować miesięcznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 7. Data: 2003-11-26 08:03:48
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    Użytkownik "Piotr Hosowicz" <n...@i...domain.net> napisał w
    wiadomości news:bq0rjj$5k0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Cóż, euroduporyj wart euroduporyja ... Szkoda tylko, że tyle będziecie
    > kosztować miesięcznie.

    O powodzenie Alteny na egzaminach bym się nie martwił z takim nastawieniem
    polegnie z kretesem

    Wondoł

    ---

  • 8. Data: 2003-11-26 17:01:25
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    wondoł wrote:

    > szanse.

    > O powodzenie Alteny na egzaminach bym się nie martwił z takim nastawieniem
    > polegnie z kretesem

    Mówiąc szczerze, mam nadzieję, że obydwoje polegniecie z kretesem. I to
    tyle ode mnie. Proponuję EOT.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 9. Data: 2003-11-26 20:25:39
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    Użytkownik "Piotr Hosowicz" <n...@i...domain.net> napisał w
    wiadomości news:bq2mau$mrk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mówiąc szczerze, mam nadzieję, że obydwoje polegniecie z kretesem. I to
    > tyle ode mnie. Proponuję EOT.

    byłoby EOT ale mały błąd się wkradł otóż ja do egzaminów nie przysytępuję

    pozdrawiam
    wondol

    ---

  • 10. Data: 2003-11-26 22:01:15
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    wondoł wrote:

    > byłoby EOT ale mały błąd się wkradł otóż ja do egzaminów nie przysytępuję

    Ok, przepraszam, nie zobaczyłem dokłądnie nadawcy. Było to do Alteny i
    Leszka. jak nie zdadzą to jest szansa, że się zabiora za jakąś uczciwą
    robotę, a jak zdadzą to kopa w wąwóz na drogę nikt nie poskąpi, ja
    napewno nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz