PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziałalność - komputerowo korepetycje + help desk › Re: Działalność - komputerowo korepetycje + help desk
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Działalność - komputerowo korepetycje + help desk
    Date: Wed, 7 Dec 2005 14:04:16 +0100

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dn6juo$h4u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Podstaw kompa, office, corel, itp. Nic specjalistycznego bo ludzie już na
    > takim
    > poziomie się uczą sami :-) Jest wiele osób, które mają kompy ale nie
    > bardzo
    > wiedzą jak je wykorzystać. Wiem po rodzinie.

    Zeby ludzie chcieli zaplacic za opanowanie jakiejs umiejetnosci, musza czuc,
    ze jej potrzebuja, na tyle, zeby byc zmotywowani do platnej nauki. A to sie
    dzieje glownie wtedy, gdy jest to im potrzebne do pracy zarobkowej.
    W moim miescie fajny rynek na takie korepetycje byl za czasow, gdy wchodzila
    komputeryzacja i mnostwo pan z biura w srednim wieku poczulo, ze ich kariera
    zawodowa zalezy od opanowania office'a i kilku innych rzeczy. Potem to
    wygaslo, rynek sie nasycil wiedza z podstaw - tzn. gdy przecietny czlowiek
    potrzebuje sie czegos z podstaw dowiedziec, to ma w zasiegu reki, wsrod
    rodziny, wspopracownikow, znajomych itd. osoby, ktore mu odpowiedza na
    pytanie w ramach przyjacielskiej przyslugi. Rynek sie przeniosl od tamtego
    czasu o stopien wyzej, tzn. teraz jest umiarkowany popyt na nauczanie
    specjalistyczne - rozne CADy itp. zbadaj, jak to jest w Twoim miescie, bo
    dla mnie wydaje sie malo prawdopodobne, zeby zglaszali sie klienci chcacy
    sobie cos opanowac dla samej przyjemnosci.

    I.