PracaGrupypl.praca.dyskusje › Działalność gospodarcza od dziś

  • 11. Data: 2005-08-27 08:29:22
    Temat: Re: Działalność gospodarcza od dziś
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Kira w news:deotvl$et9$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Nie, ja pijana ;)

    Współczuję ;-)

    > w perspektywie paru-parunastu lat dzialalnosci, jak wiesz,
    > ze wrocisz do normalnej stawki, to ta roznica jest zbyt mala
    > zeby ryzykowac, ze po podwyzszeniu cen za dwa lata klienci
    > sie na Ciebie wypna.

    Chodzi o to aby w ogóle wejść na rynek. Stosowanie podobnych promocji na
    początku nie jest wcale takie rzadkie. Niektórzy są gotowi zejść nawet
    poniżej kosztów aby się wypromować. Początkowo zachęca cena. Jeśli
    produkt/usługa jest naprawdę dobra to nawet późniejsze podniesienie ceny nie
    sprawi, że wszyscy odejdą.

    Przykład ekstremalny - dilerzy narkotyków. Pierwsze porcje gratis.

    Ale wracając do sedna... chyba faktycznie za dużych zawirowań to nie
    spowoduje.

    pozdrawiam
    Greg

  • 12. Data: 2005-08-27 11:27:29
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Greg [Sat, 27 Aug 2005 10:29:22 +0200]:

    > Współczuję ;-)

    Juz przeszlo ;)

    > Ale wracając do sedna... chyba faktycznie za dużych zawirowań
    > to nie spowoduje.

    Jakies napewno, nie ma sily. Aczkolwiek nie sadze, zeby mialo
    az tak tragiczny wplyw na juz dzialajace i majace sie dobrze
    firmy, jak mi coniektorzy (akurat nie Ty) opowiadaja.

    Kira

  • 13. Data: 2005-08-27 19:57:20
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > prawie 3-krotnie nizsze skladki na ZUS (zamiast ponad 720 zl
    > miesiecznie, niespelna 250 zł)"??
    > Co o tym sadzicie, oraz gdzie wiecej na powyzszy temat moglbym sobie
    > poczytac?
    > Z gory wielkie dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam
    >
    > P.S. Na chwile obecna nasuwaja mi sie na usta trzy pytania:
    > 1- dlaczego tylko przez 2 lata?
    > 2- czy np. po pol roku trwania takiej dzialalnosci bede mogl z niej
    > zrezygnowac, i przejsc na zasilek dla bezrobotnych?
    > 3- do kiedy przepis bedzie mial zastosowanie? (wiemy ze od dzis, ale do

    Art. 32.
    2. Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub
    gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny
    Tyle o temacie jaki poruszasz konstytucja. Nawet jak o tym nie wiedziałeś to i
    tak obowiązuje. Bo nie słyszałem żeby były jakieś zmiany. Według mnie to kolejny
    przekret. Ma na celu jedynie zmiany w statystykach i wydojenie biednych ludzi.
    Odciązy państwową kasę z wydatków związanych z bezrobotnymi. Na dodatek da do
    tegoż skarbu pieniądze potrzebne do rozpiepszenia przez rządzacych. Niby
    stawiają na rozwój przedsiębiorczosci. Stawiaja na nowe firmy. Co moga
    jednoosobowe firmy. Co najwyżej się pozagryzają. Będą obniżały ceny na rynku
    byle by się utrzymać i popadać w coraz większe długi. Oczywiście niewielkiemu
    odsetkowi sie uda. Ale zawsze komuś sie udaje. I wysokość składki nie ma na to
    wpływu. Finał może być bardzo przykry. Ten przepis jest niekonstytucyjny. Jak
    padnie bo musi paść. To się moze okazać że ci co się na niego załapali będą
    musieli dopłacić do pełnej stawki. Co najwyżej odsetek im się nie naliczy.
    Obywatel ma obowiązek znać prawo. Jesli w konstytucji jest to w sposób jasny
    określone to się nie wymiga nieznajomością. Podobna sytuacja z oddawaniem była
    niedawno. Jakiś sąd i to wysoki stwierdził ze opłaty za parkowanie były
    niezgodne z czymśtam. Ale stwierdził ze nie będzie zwrotów bo nie ma
    odpowiedniej dokumentacji. Ludzie brali kwitki od parkingowych i je utylizowali.
    Z ZUSem sytuacja będzie inna . Dokładne wykazy, przelewy, kwity itp. Czarno to
    może wyglądać. Każdy obywatel ma w zakresie obowiązków przestrzeganie prawa.
    Jeśli prawo jest niezgodne z konstytucją to nawet jak jest firmowane przez
    polityków jest nieobowiązujace. To prawo jest niezgodne z konstytucją. Kazdy kto
    się pod nie podłączy popełnia przestepstwo. Taki bat na ludzi. A rządzacy mogą w
    następnym prawie regulującym poprzednie stwierdzić że poprzedni sejm był bee i
    że nie było obowiązku otwierać działalności na nowych zasadach. I ze praworządny
    obywatel powinien w takiej sytuacji zadeklarować skladkę obowiązujacą dla
    wszystkich, czyli wyższą. Tomek