PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dyscyplinarka !!!

  • 1. Data: 2002-11-13 08:12:48
    Temat: Dyscyplinarka !!!
    Od: "Mariusz" <n...@p...onet.pl>

    Witam !!
    Mam pytanko: czy jeśli pracownik porzuca prace w firmie lub zostaje z niej
    zwolniony dyscyplinarnie to mimo tego przepracowany okres jest mu zaliczany
    do jubileuszu ???
    Bo w przypadku stażu chyba nie ma znaczenia sposób rozwiązania umowy ??

    Z góry dzięki za odpowiedz
    narka
    Mario

  • 2. Data: 2002-11-13 09:34:24
    Temat: Re: Dyscyplinarka !!!
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > do jubileuszu ???
    > Bo w przypadku stażu chyba nie ma znaczenia sposób rozwiązania umowy ??

    To chyba regulamin zakladu pracy w ktorym jest ta premia jubileuszowa wyplacana
    powinien okreslac. Ja osobiscie spotkalem sie naprzyklad z takimu roznicami (w
    zakladach w ktorych wogole cos takiego funkcjonowalo), ze w jednym do
    jubileuszu wliczano laczny staz pracy a w innym tylko staz pracy w tym
    konkretnie zakladzie pracy.

    pozdrawiam
    Krzysztof