PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile kosztuje znaczek na list z CV i listem motywacyjnym?

  • 1. Data: 2002-11-12 20:09:55
    Temat: ile kosztuje znaczek na list z CV i listem motywacyjnym?
    Od: "FK" <N...@p...onet.pl>

    czy znaczek za 1,10zł wystarczy?

    pozdrawiam
    FK

  • 2. Data: 2002-11-12 20:32:24
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    > czy znaczek za 1,10zł wystarczy?

    nie , lepsze wrazenie zrobisz jak nakleisz 25 do 30 takich

    potencjalny pracodawca zwróci uwagę na to jaki jesteś chojny , dojdzie
    do wniosku ze nie potrzebujesz za duzo pieniędzy i w związku z tym
    chcesz pracować raczej dla idei ....

    poza tym upstrzona koperta ( postaraj sie o różne znaczki ) zwróci
    większą uwagę pracodawcy niz taka z jednym tylko znaczkiem

  • 3. Data: 2002-11-12 20:42:08
    Od: "FK" <N...@p...onet.pl>

    "sqrczak" <j...@w...pl> wrote in message

    > potencjalny pracodawca zwróci uwagę na to jaki jesteś chojny , dojdzie
    > do wniosku ze nie potrzebujesz za duzo pieniędzy i w związku z tym
    > chcesz pracować raczej dla idei ....

    nie chcę pracować dla idei, tylko dla plusa ;)

    pytam, bo nie chce mi się na poczte tyłka ruszać po znaczek, a za 1,10zł
    akurat mam

  • 4. Data: 2002-11-12 20:53:54
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "FK" w news:aqrp1o$nse$1@news2.tpi.pl napisał(a):

    > pytam, bo nie chce mi się na poczte tyłka ruszać po
    > znaczek, a za 1,10zł akurat mam

    Bywa roznie. Ja przykleilem najpierw jak na normalny krajowy list, ale po
    zwazeniu okazalo sie, ze trzeba doplacic (mialem to w plastikowej
    koszulce) gdyz przekroczylem... chyba 11 gram...

    pozdrawiam
    Greg

  • 5. Data: 2002-11-12 21:15:37
    Od: "FK" <N...@p...onet.pl>

    "Greg" <o...@f...sos.com.pl> wrote in message

    > Bywa roznie. Ja przykleilem najpierw jak na normalny krajowy list, ale po
    > zwazeniu okazalo sie, ze trzeba doplacic (mialem to w plastikowej
    > koszulce) gdyz przekroczylem... chyba 11 gram...

    hehe, czego tu się człowiek dowiaduje ;)
    plastikowa koszulka to ciekawy pomysł :)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-11-12 21:47:30
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    FK <N...@p...onet.pl> wrote:

    > nie chcę pracować dla idei, tylko dla plusa ;)

    Kochany. teraz w plusie jest taka era, że się pracuje dla idei...

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2002-11-12 23:15:43
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    > hehe, czego tu się człowiek dowiaduje ;)
    > plastikowa koszulka to ciekawy pomysł :)

    nooo
    i do tego znaczek za złotówke
    jak pracodawca bedzie musial doplacic , to napewno zapamieta
    delikwenta

  • 8. Data: 2002-11-13 01:06:04
    Od: "Artur Żmudzki" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Kochany. teraz w plusie jest taka era, że się pracuje dla idei...

    ROTFL :-)))))

    pzdr

    Art

  • 9. Data: 2002-11-13 11:35:07
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "FK" w news:aqrr0i$1cp$1@news2.tpi.pl napisał(a):

    > hehe, czego tu się człowiek dowiaduje ;)
    > plastikowa koszulka to ciekawy pomysł :)

    No ladnie - ja Ci pomoc chcialem, a Ty sie czepiasz. Semper homo bonus
    tiro est :-/ Nie wiem jak to sie fachowo nazywalo... chodzi o te sztywne i
    przezroczyste ;)

    pozdrawiam
    Greg

  • 10. Data: 2002-11-13 11:55:21
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Greg! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > No ladnie - ja Ci pomoc chcialem, a Ty sie czepiasz. Semper homo bonus
    > tiro est :-/ Nie wiem jak to sie fachowo nazywalo... chodzi o te
    > sztywne i przezroczyste ;)

    Ja to nazywam prezerwatywka ;)

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki