PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dyplom politechniki w USA

  • 1. Data: 2002-09-10 14:03:41
    Temat: Re: Dyplom politechniki w USA
    Od: "max" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik gretchen <g...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aln1pf$sg8$...@n...gazeta.pl...
    > u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski) napisał(a):
    >
    > > g...@N...gazeta.pl (gretchen) wrote in
    <almqqq$11b$1@news.gazeta.pl>:

    > > /ciach.../

    Witaj,
    O ile sie nie myle, dyplomy czesci uczelni polskich sa uznawane w USA, moze
    to chyba dotyczyc konkretnych wydzialow, niekoniecznie calej uczelni. W
    pozostalych przypadkach trzeba zdawac egzamin nostryfikacyjny. Na pewno
    dotyczy to np. lekarzy.
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2002-09-11 07:19:54
    Temat: Dyplom politechniki w USA
    Od: "gretchen" <g...@N...gazeta.pl>

    Chcialabym sie zapytac, czy dyplom Politechniki Lubelskiej jest cos wart w
    USA?
    Chodzi mi o to, czy USA uznalyby mnie za osobe z wyzszym wyksztalceniem?

  • 3. Data: 2002-09-11 07:57:54
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    g...@N...gazeta.pl (gretchen) wrote in <almqqq$11b$1@news.gazeta.pl>:

    /ciach.../

    >Chodzi mi o to, czy USA uznalyby mnie za osobe z wyzszym wyksztalceniem?

    Mysle, ze jak najbardziej. Zalatw tlumaczenie dyplomu, zrob jeszcze
    TOEFLa...

    W.

  • 4. Data: 2002-09-11 09:18:39
    Od: " gretchen" <g...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > /ciach.../

    > Mysle, ze jak najbardziej. Zalatw tlumaczenie dyplomu, zrob jeszcze

    Dzieki za optymistyczne info. Slyszalam od roznych osob, ze w Stanach nasze
    dyplomy sa nic nie warte i lata nauki w Polsce ida na marne i traktuje sie
    takie osoby jak bez wyksztalcenia i tylko studia amerykanskie sa wazne. Nie
    chcialo mi sie w to troche wierzyc.
    Wlasnie tak chcialam zrobic, jak napisales - przetlumaczyc dyplom i zrobic
    TOEFLA. Ciesze sie, ze tak mi poradziles.

  • 5. Data: 2002-09-11 13:14:56
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > Chcialabym sie zapytac, czy dyplom Politechniki Lubelskiej jest cos wart w
    USA?

    tak na marginesie - jaki wydzial ?
    M.

  • 6. Data: 2002-09-11 14:22:09
    Od: " gretchen" <g...@N...gazeta.pl>

    MerlinXP <M...@p...onet.pl> napisał(a):

    > USA?
    >
    > tak na marginesie - jaki wydzial ?
    > M.

    Wydział Zarządzania i Podstaw Techniki (kierunek: ZiM)

  • 7. Data: 2002-09-11 15:10:12
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
    >Mysle, ze jak najbardziej. Zalatw tlumaczenie dyplomu, zrob jeszcze
    >TOEFLa...

    Mozesz podac zródlo tych "rewelacji"?
    A tak swoja "Test of English as Foreign Language" (TOEFL) to egzamin
    wymagany jesli chce sie w Ameryce studiowac
    (czyli niech pojedzie, a jak mu nie uznaja studiów
    to bedzie mial juz TOEFLa i w kazdej
    chwili bedzie sie mógl zapisac na amerykanskie studia...)
    :)

    Pozdrawiam
    Artur
    Ludzie czy wy tak spolecznie, czy wam placa za dezinformacje?

  • 8. Data: 2002-09-11 15:17:02
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

    <almqqq$11b$1@news.gazeta.pl>:

> [...]
    > Wlasnie tak chcialam zrobic, jak napisales - przetlumaczyc dyplom i zrobic
    > TOEFLA. Ciesze sie, ze tak mi poradziles.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Wszystko zalezy od tego czy Polska ma z USA
    umowe o uznawaniu dyplomow.

  • 9. Data: 2002-09-14 13:54:19
    Od: "Wojtek" <w...@a...net.pl>

    "gretchen" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > USA?
    > Chodzi mi o to, czy USA uznalyby mnie za osobe z wyzszym wyksztalceniem?

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Ja jestem przekonany że na amerykanskim podworku uznaja tylko i wylacznie
    amerykanskie papierki. Na polskim podworku uznaja amerykanskie i polskie.
    Oczywisce sa wyjatki ale nie bede ich przytaczal bo to inna bajka.
    Nasza pani minister oswiaty ma mierne doswidczenie w rozwoju edukacji, ale
    jeden plus ze wstawia sie za biednymi ktorzy sa skazani na MEN a moze AMEN.

    Milego dnia i duzo usmiechu :).

    Wojtek W.