PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dylemat: Java czy Cisco. Czy jest sens nauki???

  • 31. Data: 2002-10-09 23:56:09
    Temat: Re: Dylemat: Java czy Cisco. Czy jest sens nauki???
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    artur dyksinski <a...@p...onet.pl> writes:

    > Co to sny o potedze?
    > Litosci...

    nie zadne sny o potedze.
    moge ci podeslac kilka linkow do roznych artykulow na ten temat i
    analiz ekonomicznych.

    moze i gazety klamia, ale jesli zamieszczaja artykuly na ten temat w
    wall street journal i zastanawiaja sie finansisci nad tym, to powody
    jakowes istnieja i nie jest to czysta moja imaginacja.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 32. Data: 2002-10-10 00:02:59
    Temat: Re: Dylemat: Java czy Cisco. [Moze by sie jakis GC odezwal?]
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> writes:

    > juz sie z tego wycofal ZTCW :-(

    to prawda, ale IBM nadal robi swoje; oracle nadal ma dzial
    programistow od linuxa i sprzedaje swoja "pake" w postaci bazy
    oraclowej na linuxie.
    HP nadal sie tym tematem zajmuje, a i sun jak widac ostatnio dolaczyl
    do calej kawalkady - jak juz stalo sie jasne, ze i na tym sie da kase
    zarobic i jak klienci zaczeli sie domagac linuxa na intelu.

    poza tym popatrz na redhata.
    popatrz na to, czego (jakich maszyn i systemu) uzywa sie do renderingu
    CG.
    popatrz na to, jakich maszyn i z czym uzywaja firmy rzadowe w usa i z
    kim zawieraja kontrakty.

    oczywiscie nie twierdze, ze linux dobry na wszystko czy ze zawojowal
    juz caly rynek; twierdze tylko, ze kierunek z ktorego wieja wiatry
    mamony w tym temacie sie zaczyna zmieniac, i to widac.
    no przynajmniej w usa widac.