PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dostałem pierwszą umowę o pracę - co teraz?

  • 11. Data: 2004-07-08 18:25:03
    Temat: Re: Dostałem pierwszą umowę o pracę - co teraz?
    Od: x...@o...pl

    > Przestanie byc fikcyjne jak tylko cos mu sie nie spodoba. Jesli
    > ktos kantuje od poczatku to nie licz na to ze potem bedzie czysty
    > jak krysztal.

    więc uważasz że niepowinienem przyjąć takiej umowy i nadal pracować na czarno?
    (w tym zakładzie w pracuję już od aździernika 2003 ale dopiero od lipca 2004 mam
    umowę)

  • 12. Data: 2004-07-08 18:36:58
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    x...@o...pl [8 Jul 2004 20:25:03 +0200]:

    > więc uważasz że niepowinienem przyjąć takiej umowy i nadal
    > pracować na czarno?

    Nie, nic nie uwazam, to Twoja sprawa. Stwierdzam tylko ze kanciarz
    zostanie kanciarzem.

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 13. Data: 2004-07-09 04:15:35
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    Ja uwazam, ze nikt nigdy nie powinien oszukiwac i dawac mozliwosci innym w
    tym zakresie, choc wiem, ze czasem to nie jest łatwe.

    Wojtek

  • 14. Data: 2004-07-09 07:19:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 08 Jul 2004 19:46:27 +0200, Nahia napisał(a):
    > x...@o...pl [8 Jul 2004 19:34:39 +0200]:

    > Przestanie byc fikcyjne jak tylko cos mu sie nie spodoba. Jesli

    To jest miecz obosieczny: jak pracodawca zacznie robić problemy, pracownik
    może nagle dostać ataku wyrzutów sumienia i zadzwonić do US... ;)

    > ktos kantuje od poczatku to nie licz na to ze potem bedzie czysty
    > jak krysztal.

    Rzecz w tym, że to jest teraz standard: większość rozsądnych pracodawców nie
    chce płacić złodziejskiemu ZUSowi tyle ile żąda...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 15. Data: 2004-07-09 07:24:45
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    Użytkownik <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    czarno?
    > (w tym zakładzie w pracuję już od aździernika 2003 ale dopiero od lipca

    Cos ty. Lepiej taka umowa niz zadna. Jak tez taka kiedys mialem umowe i
    przez 1,5 roku dostawalem tylko podwyzki ;)

    SLaw

  • 16. Data: 2004-07-09 07:36:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 9 Jul 2004 06:15:35 +0200, Fotech napisał(a):

    > Ja uwazam, ze nikt nigdy nie powinien oszukiwac i dawac mozliwosci innym w
    > tym zakresie, choc wiem, ze czasem to nie jest łatwe.

    Gdyby państwo nas (pracowników i pracodawców) nie okradało, to by pewnie nie
    było przyczynek do oszukiwania ZUSu...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 17. Data: 2004-07-09 08:18:34
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Jacek Osiecki [Fri, 9 Jul 2004 07:19:56 +0000 (UTC)]:

    > Rzecz w tym, że to jest teraz standard

    Gadanie przez komorke w kinie w trakcie seansu tez. Ale nie
    widze jakos powodu zeby mialo mi sie to zaczac podobac ;)

    pzdr. Nahia

  • 18. Data: 2004-07-09 08:29:00
    Od: x...@o...pl

    > Jacek Osiecki [Fri, 9 Jul 2004 07:19:56 +0000 (UTC)]:

    > Gadanie przez komorke w kinie w trakcie seansu tez. Ale nie
    > widze jakos powodu zeby mialo mi sie to zaczac podobac ;)

    mi tez sie to niepodoba ale wole miec taka umowe niz nie miec zadnej

  • 19. Data: 2004-07-09 18:02:39
    Od: "Ola" <a...@w...pl>

    > jeżlei tego nie zrobisz kiedyś ZUS wylosuje i
    > przydzieli Ci fundusz.

    Losowanie odbywa sie juz jutro - 10 lipca, a nastepne 10 stycznia.

  • 20. Data: 2004-07-10 15:03:01
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Ola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Losowanie odbywa sie juz jutro - 10 lipca, a nastepne 10 stycznia.

    Nie jest to prawdą. Do 10 lipca należy wybrać OFE, natomiast losowanie OFE
    przez ZUS nastąpi 30 lipca br. Ale to dotyczy też tylko tych osób, które
    otrzymały w czerwcu br. z ZUS zawiadomienie/przypomnienie o obowiązku
    wyboru OFE.
    Autor postu wstępnego, który dopiero podejmuje pierwszą pracę, może
    wybierać OFE do 10 stycznia 2005 r.

    Pozdrawiam

    wa