PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową

  • 11. Data: 2005-05-19 17:37:40
    Temat: Re: Dostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >W koncu! Po 5 miesiącach udało się! :D Tyle Was tutaj nudziłam, tyle razy
    >"płakałam" w klawiature, az sie udało :)
    (...)
    >Na I etapie rozmowy podałam kwote X za ktora jestem w stanie u nich
    >pracowac. Oczywiscie kwota ta byla lekko zanizona (o 200 zl) od tej ktora
    >faktycznie mi sie marzyla, bo z balam sie ze 5 mies. szukam pracy to moze ja
    >podaje za wysokie wymagania finansowe skoro nigdzie mnie nie przyjmuja. WIec
    >zeszlam z ta pensja. I pan dzwoniac dzis do mnie powiedzial ze tyle dostane.
    >Czy sa w takiej sytuacji mam jakiekolwiek szanse na podbicie o te 200 zl tej
    >kwoty? Czy niestety sama sobie ukręciłam bata na siebie...
    >Nie no pieniadze ok, ale ...no wlasnie. Ale.

    Nie sadze by kombinowanie (tak to wyglada z boku) wyszlo ci na dobre.
    Prowadzilas negocjacje, zawarlas umowe, to dotrzymaj slowa. Olej te
    200 zl, nie warto klocic sie o takie nedzne pieniadze.
    Jesli ta sytuacja naprawde ci nie odpowiada (mozesz pochwalic sie ile
    zarabiasz? Tak z ciekawosci pytam, zeby miec pojecie o zarobkach
    grupowiczow :-)), to po prostu zacznij szukac innej pracy (moze
    dodatkowej?). Jak nie znajdziesz nic ciekawego, to po okresie probnym
    popros o podwyzke (tak jak to radza inni grupowicze).
    Jesli ma sie jakies zaplecze, nawet w postaci slaboplatnej pracy to
    czlowiek calkiem inaczej zachowuje sie na rozmowach kwalifikacyjnych.
    Powodzenia w nowej firmie :-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 12. Data: 2005-05-19 18:27:29
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Paweł Gałecki wrote:

> [...]

    [...]

    > 200 złotych to nie jest duża kwota.

    a jakbys mial zarabiac 849PLN albo 1049PLN to tez bys mowil,
    ze to nie jest duza kwota??

    adas;

  • 13. Data: 2005-05-19 18:51:09
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >a jakbys mial zarabiac 849PLN albo 1049PLN to tez bys mowil,
    >ze to nie jest duza kwota??

    Zarabialem jeszcze mniej (pracowalem na czarno) i wowczas rowniez
    uwazalem ze to nie jest duza kwota.
    Poza tym czy ktos kogos zmusza do pracy za 849 albo 1049 PLN?

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 14. Data: 2005-05-19 19:11:00
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia, a był to 19 maj (czwartek) 2005, osobnik ukrywający się pod
    pseudonimem Shady w wiadomości
    <news:1f22b$428c7db2$539058d3$423@news.chello.pl> napisał/a:

    Na poczatku gratulacje :)

    > Czy sa w takiej sytuacji mam jakiekolwiek szanse na podbicie o te 200 zl tej
    > kwoty? Czy niestety sama sobie ukręciłam bata na siebie...

    Tylko w ten sposob wyjdziesz na niepowazna osobe. I nie traktuj tego jako
    bata, to Ty zaproponowalas taka kwote.

    (historia, ze uczciwe traktowania przyszlego pracodawcy poplaca)
    Od paru miesiecy rozgladalem sie za nowa praca, dopiero pod koniec kwietnia
    pojawily sie odpowiedzi od potencjalnych pracodawcow. Jednoczesnie
    prowadzilem rozmowy w paru miejscach i informowalem od razu, ze rozmawiam
    tez gdzie indziej. Obowiazywala zasada "kto pierwszy, ten lepszy - nie
    interesuje mnie granie oferta jednej firmy przeciwko drugiej ofercie" i ...
    pierwszy wygral, zmieniam prace, pozostalych poinformowalem o anulowaniu
    mojej oferty. Zaleta takiego, uczciwego stawiania sprawy jest to, ze nie
    palisz za soba mostow gdybys chciala w przyszlosci trafic do firmy, ktorej
    oferte odrzucilas.

    PS. Wiem, ze mi bylo latwiej, bo juz pracowalem.
    --
    Przemek
    Now playing: nothing

  • 15. Data: 2005-05-19 19:23:28
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Poza tym czy ktos kogos zmusza do pracy za 849 albo 1049 PLN?

    czasem zycie zmusza ...

    CanoE
    _____________________________________
    Time is on my side

  • 16. Data: 2005-05-19 19:53:20
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >czasem zycie zmusza ...

    Taa, bardzo glebokie i bezosobowe. Ciekawe kto jest odpowiedzialny za
    moje zycie? Na pewno politycy, geje, cyklisci, urzednicy, sasiedzi,
    grupowicze, pracodawcy, zleceniodawcy, partnerzy zyciowi, dzieci,
    wnuki, rodzenstwo, rodzice, dziadkowie, kuzynostwo, policja, straz
    miejska i graniczna, strazacy oczywiscie, pracownicy pogotowia,
    nauczyciele z podstawowki, jak rowniez szkoly sredniej, nie
    zapominajmy o wykladowcach, kolesiach od laborek, listonoszach,
    sprzedawcach w sklepie, pani przedszkolance...
    A moze JA? Nie ja nie, przeciez to wredni pracodawcy i zleceniodawcy
    ustalaja wysokosc mojej pensji, pani w sklepie mowi ile mam zaplacic
    za zakupy, politycy i urzednicy kradna moja wyplate, poza tym te
    dzieci co sie niektorym splodzily nakarmic trzeba. Tak, to zycie
    zmusza, a moje zycie ksztaltuja wylacznie inni. To inni sa
    odpowiedzialni, nie ja.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 17. Data: 2005-05-19 19:56:27
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Shady napisał(a):
    > W koncu! Po 5 miesiącach udało się! :D Tyle Was tutaj nudziłam, tyle razy
    > "płakałam" w klawiature, az sie udało :)

    Gratuluję :)

    Umówiłaś się na jakąś kwotę to dotrzymaj słowa.
    Na spokojnie poczytaj umowę którą Ci przygotują.
    Jak się wykażesz w okresie próbnym wynegocjujesz więcej.
    Wwa

  • 18. Data: 2005-05-20 12:21:30
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Na spokojnie poczytaj umowę którą Ci przygotują.
    > Jak się wykażesz w okresie próbnym wynegocjujesz więcej.
    > Wwa

    Oki doki, w takim razie nie dyskutuje na poczatku i podpisuje to na co sie
    od poczatku godziłam.
    Potem sie wykaze i bede zarabiac juz grube miliony ;)

  • 19. Data: 2005-05-20 12:32:59
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 20 May 2005 14:21:30 +0200, Shady <s...@p...nospam.fm>
    napisał:

    > Potem sie wykaze i bede zarabiac juz grube miliony

    Tak jest. Mysl pozytywnie. Bedziesz szefem calej tej firmy ....po slubie z
    potomkiem wlasciciela ;)

  • 20. Data: 2005-05-20 16:34:45
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

    Shady napisał(a):
    bede zarabiac juz grube miliony ;)

    oby, oby!!!

    --
    pozdrawiam zyczac wora pieniachow papierowych
    Ewa (Kraków)

    www.republika.pl/ewa_pasinska