PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na platformach wiertniczych - Informatyk 8 lat dosw.

  • 1. Data: 2005-05-19 09:39:01
    Temat: Praca na platformach wiertniczych - Informatyk 8 lat dosw.
    Od: Olek Olowski <o...@o...pl>

    Witam,

    Poniewaz nie moge znalesc pracy chcialbym sprobowac wlsanie na
    platformach wiertniczych. Czy jako informatyk mam szanse na to?

    Ponadto gdzie mozna wyslac dokumenty, tj CV??? Nie moge w sieci znalesc
    na ten temat informacji.

    Pozdrawiam i licze na pomoc...
    Olek

  • 2. Data: 2005-05-19 09:55:43
    Od: 3E <3...@3...pl>

    Olek Olowski napisał(a):
    > Poniewaz nie moge znalesc pracy chcialbym sprobowac wlsanie na
    > platformach wiertniczych. Czy jako informatyk mam szanse na to?

    Po 8 latach siedzenia przy biurku nagle zachciało się pracy fizycznej?
    Na platformy poszukują ludzi do ciężkiej i niebezpiecznej tyry. Prawie
    jak w kopalniach. Z paluszkami komputerowego pianisty możesz narazić się
    co najwyżej na śmiech.

    > Ponadto gdzie mozna wyslac dokumenty, tj CV??? Nie moge w sieci znalesc
    > na ten temat informacji.

    Kiedyś szukali taniej siły roboczej spoza U.E. do niewolniczej pracy.
    Teraz jako polski obywatel nie masz szans.

    Powodzenia w szukaniu. Lepiej byś wyszedł szukając pracy jako informatyk
    w U.K., Irlandii lub Niemczech.

  • 3. Data: 2005-05-19 13:06:06
    Od: "Paweł Krupiński" <pawel.krupinski@tego_pewnie_powinno_tu_nie_byc.aspx.pl>

    Użytkownik "3E" <3...@3...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > platformy poszukują ludzi do ciężkiej i niebezpiecznej tyry. Prawie jak w
    > kopalniach. Z paluszkami komputerowego pianisty możesz narazić się co
    Olek zapytał czy jako informatyk ma szansę... nie jako tania siła robocza.
    Jasne, że masz szanse Olek wszystko zależy od Twojej znajomości branży
    wiertnictwa.
    Jesteś w 100%, że chcesz działać przy wierceniach kierunkowych? może
    horyzontalne...?
    Zobacz, przyjedź, porozmawiaj na Wydział Wiertnictwa, Nafty i Gazu AGH w
    Krakowie (http://www.wnig.agh.edu.pl).

> [...]
    > Teraz jako polski obywatel nie masz szans.
    >
    > Powodzenia w szukaniu. Lepiej byś wyszedł szukając pracy jako informatyk w
    A skąd kolega tak doskonale zna branżę wiertniczą? :-) Jak napisałem pare
    linijek wyżej wszystko zależy od jej znajomości, szybkości przyswajania
    wiedzy... Może warto zrobić sobie studia podyplomowe na WNiG AGH. Polecam
    telefon :-)

    Pozdro
    oKrupieństwo
    GG: 1124584