PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową › Re: Dostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową
    From: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>
    Subject: Re: Dostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Thu, 19 May 2005 21:11:00 +0200

    Pięknego dnia, a był to 19 maj (czwartek) 2005, osobnik ukrywający się pod
    pseudonimem Shady w wiadomości
    <news:1f22b$428c7db2$539058d3$423@news.chello.pl> napisał/a:

    Na poczatku gratulacje :)

    > Czy sa w takiej sytuacji mam jakiekolwiek szanse na podbicie o te 200 zl tej
    > kwoty? Czy niestety sama sobie ukręciłam bata na siebie...

    Tylko w ten sposob wyjdziesz na niepowazna osobe. I nie traktuj tego jako
    bata, to Ty zaproponowalas taka kwote.

    (historia, ze uczciwe traktowania przyszlego pracodawcy poplaca)
    Od paru miesiecy rozgladalem sie za nowa praca, dopiero pod koniec kwietnia
    pojawily sie odpowiedzi od potencjalnych pracodawcow. Jednoczesnie
    prowadzilem rozmowy w paru miejscach i informowalem od razu, ze rozmawiam
    tez gdzie indziej. Obowiazywala zasada "kto pierwszy, ten lepszy - nie
    interesuje mnie granie oferta jednej firmy przeciwko drugiej ofercie" i ...
    pierwszy wygral, zmieniam prace, pozostalych poinformowalem o anulowaniu
    mojej oferty. Zaleta takiego, uczciwego stawiania sprawy jest to, ze nie
    palisz za soba mostow gdybys chciala w przyszlosci trafic do firmy, ktorej
    oferte odrzucilas.

    PS. Wiem, ze mi bylo latwiej, bo juz pracowalem.
    --
    Przemek
    Now playing: nothing