PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sonet Sp. z o.o.

  • 1. Data: 2007-03-18 20:20:42
    Temat: Sonet Sp. z o.o.
    Od: "PI" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Mam pytanie czy ktoś może ma jakieś informacje na temat tej firmy Soneta Sp.
    z o.o.? Jakie warunki pracy, stabilność zatrudnienia itp.
    Wdzieczni bedziemy za info.
    Pozdrawiam
    PI

  • 2. Data: 2007-03-19 12:57:44
    Temat: Re: Sonet Sp. z o.o.
    Od: "Sławek K" <r...@g...pl>

    Pyta Pan o Sonet czy Soneta.

    Ja znam firmę Sonet -która zajmuje się nazwijmy to telekomunikacją - i
    na jej temat mógłbym się wypowiadać.

  • 3. Data: 2007-03-22 19:12:37
    Od: " s" <s...@W...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?B?U7Nhd2VrIEs=?= <r...@g...pl> napisał(a):

    > Pyta Pan o Sonet czy Soneta.
    >
    > Ja znam firm=EA Sonet -kt=F3ra zajmuje si=EA nazwijmy to telekomunikacj=B1 =
    > - i
    > na jej temat m=F3g=B3bym si=EA wypowiada=E6.

    Odnosze wrazenie,że chodzi tu jednak o firme soneta Sp. z o.o.(newsy
    informacje prasowe itp..)a nieo sonet sp.z o.o. ("telefonia interntowa") na
    ktorj temat tez posiadam pewne poglądy
    Pzdr!