PracaGrupypl.praca.dyskusje › ---Dokumenta SA---

  • 1. Data: 2006-03-08 12:17:22
    Temat: ---Dokumenta SA---
    Od: " ja" <r...@g...pl>

    Ktoś coś wie? Dzięki.

  • 2. Data: 2006-03-08 12:34:27
    Temat: Re: ---Dokumenta SA---
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    ja napisał(a):
    > Ktoś coś wie? Dzięki.

    Mamy nowego mistrza w sztuce bycia lakonicznym.
    Kongratulejszyn i ful rispekt.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 3. Data: 2006-03-08 14:11:56
    Temat: nie wiem
    Od: n...@n...pl

    In article <dumi0i$f66$1@inews.gazeta.pl>, r...@g...pl says...

  • 4. Data: 2006-03-08 16:22:43
    Od: " ja" <r...@g...pl>

    ja <r...@g...pl> napisał(a):

    > Ktoś coś wie? Dzięki.

    Czy tak trudno zrozumieć, że pytam o miejsce pracy, atmosferę, zarobki, itp,
    skoro jest to forum dyskusji o pracy?

  • 5. Data: 2006-03-08 16:29:14
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    ja napisał(a):
    > Ktoś coś wie? Dzięki.
    A w jakiej dziedzinie? Czy to wielka gra?
    Proszę.

  • 6. Data: 2006-03-08 16:29:47
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    ja napisał(a):
    > Czy tak trudno zrozumieć, że pytam o miejsce pracy, atmosferę, zarobki, itp,
    > skoro jest to forum dyskusji o pracy?
    Trudno.

  • 7. Data: 2006-03-08 17:01:12
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Mar 2006 16:22:43 +0000 (UTC), " ja" <r...@g...pl>
    wklepał(-a):

    >Czy tak trudno zrozumieć, że pytam o miejsce pracy, atmosferę, zarobki, itp,
    >skoro jest to forum dyskusji o pracy?

    To czemu nie piszesz tego od razu? Telepatia jest jeszcze mało rozwinięta.
    Tak trudno to zrozumieć?

  • 8. Data: 2006-03-08 21:18:14
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    ja napisał(a):
    > Czy tak trudno zrozumieć, że pytam o miejsce pracy, atmosferę, zarobki, itp,
    > skoro jest to forum dyskusji o pracy?
    Czy tak trudno napisac co sie chce? A moze zamierzasz przejac ta firme i
    tanim kosztem chciales sie czegos dowiedziec (wiem, mocno naciagane ale
    nie glupsze niz Twoj post).
    A co do informacji o miejscu pracy, atmosferze, zarobkach itp... tak
    ciezko pomyslec ze podanie stanowiska i doswiadczenia moze ulatwic
    grupowiczom odpowiedz. Jakbys sie np zapytal o atmosfere i pensje w
    supermarkecie/markecie (taki Geant czy Biedronka) - kasjerka by Ci
    odpisala ze atmosfera fatalna, placa marna i wyzysk a dyrektor generalny
    by Ci pewnie odpisal ze atmosfera super, praca pelna wyzwan, pensja na
    poziomie.
    Naprawde, myslenie nie kosztuje
    --
    Michal "badzio" Kijewski