PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dokad lepiej? Anglia czy Irlandia?

  • 1. Data: 2004-09-19 08:13:52
    Temat: Dokad lepiej? Anglia czy Irlandia?
    Od: Pluszowy <m...@m...pl>

    Jakos sie wszystko dziwnie pokrecilo, ze mam dyplom licencjata z
    informatyki pewnej szacownej uczelni, a nie mam mozliwosci kontynuowania
    nauki. U nas w kazdym ogloszeniu o prace chca ludzi z wyksztalceniem
    wyzszym, a dziwnym trfem ze wyzsze zawodowe(czy jak tam nazywany jest
    licencjat) jest traktowany jako cos gorszego.
    W zwiazku z tym chyba opuszcze ten piekny kraj i pojade szukac szczescia
    gdzie indziej. Zastanawiam sie nad Anglia i Irlandia, gdyz w tych
    krajach moglbym na poczatek pomieszkac u znajomych. Moje zdolnosci
    programistyczne nie stoja na bardzo wysokim poziomie. Chcialym poszukac
    pracy w dziale Help Desk czy cos w tym stylu.
    Prosze doradzcie ktory kraj wybrac?(co do miasta to Dublin i Londyn)
    A moze znacie jakies krakowskie firmy ktore zatrudniaja ludzi po
    licencjacie??

    Pluszowy

  • 2. Data: 2004-09-19 09:23:40
    Temat: Re: Dokad lepiej? Anglia czy Irlandia?
    Od: "GreG" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    "Pluszowy" <m...@m...pl> wrote in message
    .

> [...]
    > programistyczne nie stoja na bardzo wysokim poziomie. Chcialym poszukac
    > pracy w dziale Help Desk czy cos w tym stylu.

    Najlepiej zadzwon do agencji (adresy i telefony wygooglujesz) i zapytaj czy
    twoje
    kwalifikacje i doswiadczenie daja ci jakies szanse. Nie wysylaj pytan
    mailem, bo nigdy
    nie doczekasz sie odpowiedzi. Odwiedz tez strone FAS-u (www.fas.ie) tam sa
    ogloszenia od pracodawcow (czyli prawdziwe, bo na innych stronach agencje
    wysylaja mnostwo sztucznych ofert), ktore dadza ci tez jakis poglad.

    Pozdrawia
    GreG

  • 3. Data: 2004-09-19 20:41:57
    Od: "domin" <d...@p...pl>

    > A moze znacie jakies krakowskie firmy ktore zatrudniaja ludzi po
    > licencjacie??

    Firmy z siedzibami w Krakowie: Real, Tesco itd. ;-).
    Przepraszam, to zart choc ma w sobie cos z gorzkiej prawdy tyczacej sie
    dzisiejszych czasow

    Domin

  • 4. Data: 2004-09-21 19:59:20
    Od: Atari <a...@p...com>

    GreG wrote:

> [...]
    > ogloszenia od pracodawcow (czyli prawdziwe, bo na innych stronach agencje
    > wysylaja mnostwo sztucznych ofert), ktore dadza ci tez jakis poglad.

    Sztuczne oferty? Na co im to? Bazy sobie robia, czy co? A skad niechec
    do maili? Rzeczywiscie sa tacy dziwni?