PracaGrupypl.praca.dyskusje › FIRMA ADECCO

  • 1. Data: 2004-09-18 19:08:21
    Temat: FIRMA ADECCO
    Od: "mad_lein" <m...@o...pl>

    Czy wiecie coś na temat firmy Adecco i jej pośrednictwa oraz wyjazdów.
    Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2004-09-18 19:24:23
    Temat: Re: FIRMA ADECCO
    Od: Michał Kowalczuk <s...@b...eu.org>

    On 2004-09-18, mad_lein <m...@o...pl> wrote:

    > Czy wiecie coś na temat firmy Adecco i jej pośrednictwa oraz wyjazdów.
    > Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje.

    Kiedyś pracowałem za jej pośrednictwem na umowę zlecenie w GE Capital Banku
    jako windykator wstępny. Nie było żadnych problemów z firmą (w moim przypadku
    oddział z Gdańska). Co do wyjazdów, to niestety nic nie wiem.

    --
    _ <= Michał Kowalczuk => <== (http://)|(mailto:sammael@)brzydal.eu.org/? ==>
    ( ` <= GG#2113900 => <= [...] Mff pmfmffpmpmpp mfmmffpffpmffmm fppmfffmpmfp =>

  • 3. Data: 2004-09-18 22:16:14
    Od: "Harry" <H...@o...pl>

    Byłem kiedys na rozmowie u nich...

    wszystko w miare ładnie, dopóki nie chcieli mnie naciągnąc na umowe zlecenie
    i zatrudnienie u nich, tzn przez nich do firmy w której aplikowałem..

    Chcieli w łatwy sposób zarobić, mi dawac ochłapy a sobie smietanke z niby to
    całej pensji dla mnie przeznaczonej.

    Twierdzili ze takie są procedury rekrutacji, i nawet to ze jestem kandydatem
    spełniającym w 100% ich wymagania jest niczym, jesli sie nie zatrudnie przez
    addeco.

    Powiedziałem im ze z taką rekrutacją to mogą se przyjmować szczawików na
    staż, a nie ludzi z kilkuletnim doswiadczeniem i znajomością języków...

    Pusciłem śmiecha i se poszedłem.

    Wiele firm z rejonu wlkp zrezygnowało z ich usług, bo miałem w kilku
    przyjemnosc pracowac i niestety niewłasciwych ludzi im "rekrutowano".
    No, własciwych, bo godzili sie na głupie warunki i podpisywali kwity o umowe
    poprzez addeco... :/

  • 4. Data: 2004-09-19 05:54:52
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Chcieli w łatwy sposób zarobić, mi dawac ochłapy a sobie smietanke z niby to

    To Ty człowieku jeszcze mało co wiesz o działaniu firm i nie zrozumiales, co to jest
    Addeco :)

    Wojtek

  • 5. Data: 2004-09-19 08:56:04
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > Chcieli w łatwy sposób zarobić, mi dawac ochłapy a sobie smietanke z niby
    > całej pensji dla mnie przeznaczonej.

    No chyba na tym polega posrednictwo, nie?
    To tak samo gdy masz DG i jestes podwykonawca (pod)wykonawcy.
    Takie sa prawa rynku i albo sie na nie zgadzasz albo nie.

    Mozna nie przyjac oferty i dalej siedziec w domu z czipsami w rece,
    albo zarobic kilka zlotych. Wybor zawsze naley do Ciebie.

    --
    dropzone

  • 6. Data: 2004-09-19 11:26:12
    Od: "Paweł O." <p...@p...onet.pl>

    > No chyba na tym polega posrednictwo, nie?
    > To tak samo gdy masz DG i jestes podwykonawca (pod)wykonawcy.
    > Takie sa prawa rynku i albo sie na nie zgadzasz albo nie.

    Hmmm... Moim zdaniem takie zasady sa odpowiednie tylko w przypadku pracy
    czasowej na malo odpowiedzialnych stanowiskach przy zajeciach
    wymagajacych stosunkowo niskich kwalifikacji. Nie wyobrazam sobie, zeby
    ktos wykonujacy odpowiedzialna prace, wymagajaca znajomosci kilku
    jezykow oraz sporego doswiadczenia byl zatrudniony przez jakiegos
    posrednika, a nie przez firme dla ktorej faktycznie wykonuje prace.
    Przeciez to jest po prostu smieszne - rola posrednika w takim wypadku
    jest przeprowadzenie profesjonalnej rekrutacji (bo np. firma docelowa
    nie ma wlasnego dzialu HR).

    Pawel

  • 7. Data: 2004-09-19 16:13:00
    Od: "Harry" <H...@o...pl>

    Akurat firma do której na stanowisko aplikowalem zaczela po kilku miesiacach
    sama rekrutowac dokladnie na to samo stanowisko :-D
    Dodam tylko ze to duzy koncern.

    Np wam powiem ze w miescie X jest wielki koncern, który ma swoja agencje
    jakastam, która miesci sie na niewielkiej powierzchni i za jedno zlecenie
    zarabia ta agencja tyle, ze starczy na duze pensje na caly rok. A za drugie
    juz wole nie pisac.

    I tak to sie mniej-wiecej tu i tam kreci :(
    I everybody filling happy :))

  • 8. Data: 2004-09-19 16:55:58
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > Przeciez to jest po prostu smieszne - rola posrednika w takim wypadku
    > jest przeprowadzenie profesjonalnej rekrutacji (bo np. firma docelowa
    > nie ma wlasnego dzialu HR).

    tylko ze jest drobna roznica miedzy firma posredniczaca w zatrudnianiu na
    okres np. czasowy a taka w ramach outsourcingu ma za zadanie znalezc
    odpowiedniego kandydata na okreslone stanowisko (gdyz wlasnie firma X nie
    posiada dzialu HR, bo dla nich jest to nieplacalne) - wtedy sytuacja jest
    jasna, np. S&S bierze za te usluge najczesciej jednokrotnosc miesiecznego
    wynagrodzenia i po sprawie. z tego tez powodu, o czym sie nie mowi glosno,
    firmy takie szukaja zdecydowanie specjalistow za ktorych biora odpowiednio
    wysokie honorarium, a nie leszczykow po 700zl - taka jest smutna prawda

    a to o czym pisalem dotyczy glownie zatrudniania w ramach DG, gdzie np.
    Urzad Miasta zatrudnia biuro tlumaczen, a to z kolei zatrudnia tlumaczy -
    tylko mi nie mow, ze nie sa oni specjalistami w swojej dziedzinie, bez
    zadnego doswiadczenia. no chyba, ze mowa o studentach, ktorzy za groszowe
    kwoty przyjmuja zlecenia na ktorych sie nie znaja i robia za wielkich
    specjalistow, ale to juz temat na inny watek

    --
    dropzone

  • 9. Data: 2004-09-19 19:05:12
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    "mad_lein" <m...@o...pl> wrote in message
    > Czy wiecie coś na temat firmy Adecco i jej pośrednictwa oraz wyjazdów.
    > Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje.

    Witaj,
    mnie rekrutowało Adecco do pracy w Warszawie. Rekrutacja przebiegała
    sprawnie i bez problemów. Niestety nic nie wiem na temat pośrednictwa w
    wyjazdach.