PracaGrupypl.praca.dyskusjeDokad lepiej? Anglia czy Irlandia? › Re: Dokad lepiej? Anglia czy Irlandia?
    From: "GreG" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dokad lepiej? Anglia czy Irlandia?
    Date: Sun, 19 Sep 2004 10:23:40 +0100

    "Pluszowy" <m...@m...pl> wrote in message
    news:MPG.1bb75e2647864214989682@news.cyf-kr.edu.pl..
    .

    > W zwiazku z tym chyba opuszcze ten piekny kraj i pojade szukac szczescia
    > gdzie indziej. Zastanawiam sie nad Anglia i Irlandia, gdyz w tych
    > krajach moglbym na poczatek pomieszkac u znajomych. Moje zdolnosci
    > programistyczne nie stoja na bardzo wysokim poziomie. Chcialym poszukac
    > pracy w dziale Help Desk czy cos w tym stylu.

    Najlepiej zadzwon do agencji (adresy i telefony wygooglujesz) i zapytaj czy
    twoje
    kwalifikacje i doswiadczenie daja ci jakies szanse. Nie wysylaj pytan
    mailem, bo nigdy
    nie doczekasz sie odpowiedzi. Odwiedz tez strone FAS-u (www.fas.ie) tam sa
    ogloszenia od pracodawcow (czyli prawdziwe, bo na innych stronach agencje
    wysylaja mnostwo sztucznych ofert), ktore dadza ci tez jakis poglad.

    Pozdrawia
    GreG