PracaGrupypl.praca.dyskusje › Byly nauczyciel z Suwalk zarobil w pierwszym miesiacu 6200.00 zl netto

  • 1. Data: 2004-09-18 17:20:23
    Temat: Byly nauczyciel z Suwalk zarobil w pierwszym miesiacu 6200.00 zl netto
    Od: "Konrad" <k...@g...pl>

    Uwaga! Nie oferujemy posady, sluzbowego samochodu ani biurka. Wylacznie
    szanse na zarobienie pieniedzy. Informacje dla pierwszych 17 osób mozna
    uzyskac pod numerem tel. 604 480 234.

  • 2. Data: 2004-09-18 17:27:27
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    "Konrad" <k...@g...pl> writes:

    > Uwaga! Nie oferujemy posady, sluzbowego samochodu ani biurka. Wylacznie
    > szanse na zarobienie pieniedzy. Informacje dla pierwszych 17 osób mozna
    > uzyskac pod numerem tel. 604 480 234.

    Kolejna piramidka?

    --
    I live in the land of imagination

  • 3. Data: 2004-09-18 17:42:37
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    "Immona" <n...@n...pl> writes:

    > Niech poda telefon, ale do tego bylego nauczyciela z Suwalk :)

    ROTFL :)

    --
    I come from the land of imagination

  • 4. Data: 2004-09-18 17:45:05
    Od: "Immona" <n...@n...pl>

    "jimmij" <j...@j...jimmij> wrote in message

    > Kolejna piramidka?

    Szukaja akwizytorow. Swiat jest ostatnio pelen firm rozpaczliwie szukajacych
    akwizytorow, ktorzy sprzedadza ich produkt.
    Za sama prowizje, uzywajac wlasnego samochodu i telefonu :)
    Skoro wysylaja to nawet tu, to naprawde rozpaczliwie szukaja.

    Niech poda telefon, ale do tego bylego nauczyciela z Suwalk :)

    I.

  • 5. Data: 2004-09-18 18:03:08
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Immona <n...@n...pl> wrote:
    > Szukaja akwizytorow. Swiat jest ostatnio pelen firm rozpaczliwie szukajacych
    > akwizytorow, ktorzy sprzedadza ich produkt.

    "Wymagania: własny samochód, komputer, telefon, działalność gospodarcza".

    Przecież w tym momencie lepiej rozkręcić własny interes ;)

    P.

  • 6. Data: 2004-09-18 18:26:26
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    Paszczak <s...@h...pl> writes:

    > "Wymagania: własny samochód, komputer, telefon, działalność gospodarcza".
    >
    > Przecież w tym momencie lepiej rozkręcić własny interes ;)

    No co Ty?
    Przecież to Oni Ci zapewniają rewalacyjny produkt!!! :)

    --
    I come from the land of imagination

  • 7. Data: 2004-09-18 18:41:57
    Od: "Immona" <n...@n...pl>

    "Paszczak" <s...@h...pl> wrote in message

    > "Wymagania: własny samochód, komputer, telefon, działalność gospodarcza".
    >
    > Przecież w tym momencie lepiej rozkręcić własny interes ;)

    Jak przegladalam starsze posty z grupy, to widzialam, jak ktos sie oburzal
    na firmy, ktore daja wciaz i wciaz ogloszenia, ze zatrudnia - ze sciemniaja,
    robia sobie reklame malym kosztem itp. A to nieprawda - rzeczywiscie
    zatrudniaja. Takie powtarzajace sie ogloszenia, to zwykle wlasnie ogloszenia
    dotyczace roznego rodzaju akwizytorow - zmotoryzowanych lub telemarketerow.
    Paranoja - firmy oparte na sprzedazy aktywnej (np. katalogi teleadresowe)
    zatrudniaja na okraglo ludzi, sla ich na szkolenia, a potem 90% z nich i tak
    sie nie sprawdza, czyli nie sprzedaje tak dobrze jak powinna - i leci z
    pracy, testuje sie nowych. I nie jest prawda, ze sie po odpowiednio dlugim
    czasie ustanawia stala ekipa, bo ci, ktorzy sprzedaja dobrze, albo sie
    wypalaja po roku-dwoch, albo awansuja do trenowania nowo przyjetych. I sie
    kreci, rotacja caly czas. Te powtarzajace sie ogloszenia, jesli jest to
    akwizycja, sa jak najbardziej prawdziwe :)

    I.

  • 8. Data: 2004-09-18 20:47:15
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Immona; <cihvr4$hud$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > na firmy, ktore daja wciaz i wciaz ogloszenia, ze zatrudnia - ze sciemniaja,
    > robia sobie reklame malym kosztem itp. A to nieprawda - rzeczywiscie

    Czy aby naprawdę "nieprawda" oddaje w pełni rzeczywistość? Fakt, że
    teoria jest trochę spiskowa i może lepiej zacząć wierzyć w to, że Działy
    Rekrutacji w takich firmach udowadniają dzięki ciągłym rekrutacjom powód
    do swojego istnienia, ale czasami bywają oczywiste ogłoszenia o pracę,
    które są reklamą - patrz pierwsza edycja ogłoszeń do [jeszcze wtedy nie
    nazwanego] Eurobanku.

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 9. Data: 2004-09-19 09:51:06
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

    "Immona" <n...@n...pl> wrote in message

> [...]
    sciemniaja,
    > robia sobie reklame malym kosztem itp. A to nieprawda - rzeczywiscie

    Niestety bzdury piszesz. Własny samochód, komp., tel, i działalność
    gospodarcza to wybacz mi,ale tylko w dzikim kapitaliźmie może być
    uznawane za zatrudnienie. Jeszcze najl;epiej jakby "pracownik" miał
    własną fabrykę i sklep...
    Szukają frajera i tyle.

> [...]
    sie
    > wypalaja po roku-dwoch, albo awansuja do trenowania nowo przyjetych.

    To ciekawe jak fajna, zdrowa, super płatna ;))) musi być praca, gdzie
    wielu ludzi wypala się po dwóch latach.
    To przecież nawet pielęgniarki i nauczyciele wypalają się chyba po 10.

  • 10. Data: 2004-09-19 19:28:36
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "Immona" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kreci, rotacja caly czas. Te powtarzajace sie ogloszenia, jesli jest to
    > akwizycja, sa jak najbardziej prawdziwe :)

    To ze czesc ogloszen to fikcja stwierdzila nawet kobieta ktora pracuje w
    dziale praca Gazety Wyborczej. Pisala w jakims artykule ze co miesiac te
    same firmy daja pol-stronnicowe ogloszenia na te same stanowiska pracy
    (glownie chodzi o specjalistow wyzszego szczebla, nie akwizytorow). A raczej
    malo prawdopodobne jest zeby przy 3mln bezrobociu nie znalezli odpowiedniego
    pracownika. Po prostu marketing.