PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urzad pracy i zatrudnienie

  • 1. Data: 2004-09-19 07:11:09
    Temat: Urzad pracy i zatrudnienie
    Od: Marcin Gondek <drixter@SPAM_OUT.e-utp.net>

    Witam,

    Jako absolwent zarejestrowalem sie w urzedzie pracy w dniu 13.09,
    spisali cale moje dane, otrzymalem tymczasowe ubezpieczenie lekarkie na
    tydzien.

    Termin nastepnej wizyty mam na 20.09 - gdzie jak mi Pani w UP mowila,
    zostanie podjeta decyzja nt. mojego ubezpieczenia, problem w tym ze
    podpisalem umowe o prace 15.09 i teraz mam pytanie, czy ja powinienem
    tam isc na to spotkanie, czy jakos poinformowac UP ze zostalem
    zatrudniony, jezeli tak, to jak? telefonem? czy poprostu przyjsc z umowa
    do nich, czy moze to moj pracodawca powinien ich poinformowac, a moze
    oni sami dojda do tego, jak mnie pracdodawca w ZUS'ie zarejestruje?

    Z gory dzieki za odp.

  • 2. Data: 2004-09-19 07:41:31
    Temat: Re: Urzad pracy i zatrudnienie
    Od: "KrzysztofM" <x...@q...cei.cy>

    Uzytkownik "Marcin Gondek" <drixter@SPAM_OUT.e-utp.net> napisal w wiadomosci
> [...]
    > do nich, czy moze to moj pracodawca powinien ich poinformowac, a moze
    > oni sami dojda do tego, jak mnie pracdodawca w ZUS'ie zarejestruje?

    Masz 7 dni po podpisaniu umowy na dostarczenie jej do Urzedu Pracy. Nie
    musisz zrobic tego osobiscie.

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-09-19 19:19:28
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <x...@q...cei.cy> napisał w wiadomości

    > Masz 7 dni po podpisaniu umowy na dostarczenie jej do Urzedu Pracy.

    Do urzędu pracy należy dostarczyć tylko zawiadomienie o podjęciu
    zatrudnienia z podaniem daty zatrudnienia. Umowa o pracę jest bardzo
    ważnym dokumentem i należy ją pieczołowicie przechowywać w swoim archiwum.

    > Nie musisz zrobic tego osobiscie.

    Tak, zgadza się.

    Pozdrawiam

    wa

  • 4. Data: 2004-09-19 21:32:54
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    wektor; <cikmgh$91r$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > zatrudnienia z podaniem daty zatrudnienia. Umowa o pracę jest bardzo
    > ważnym dokumentem i należy ją pieczołowicie przechowywać w swoim archiwum.

    To ja się tylko podwieszę celem uzupełnienia [wczesniej nie byłem
    pewien, teraz to tylko szczegół] - druki zawiadomienia można otrzymać w
    UP.

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101