PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dofinansowanie kosztów zatrudnienia absolwenta

  • 1. Data: 2003-08-05 17:48:10
    Temat: Dofinansowanie kosztów zatrudnienia absolwenta
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Jest sobie firma, która chce mnie (absolwenta) zatrudnić. Chce jednak
    skorzystać z "dobrodziejstw" programu 1.Praca i tym samym dostać
    dofinansowanie pokrywające część kosztów mojego zatrudnienia.
    Czy ktoś z Was orientuje się jaka jest procedura załatwienia tego
    dofinansowania? Ile trwa załatwienie tego?
    Czy są jakieś specjalne przepisy regulujące sprawy związane z takim
    dofinansowaniem?
    Czy to prawda, że pracodawca zobowiązuje się, że po okresie, na który
    podpisze ze mną umowę o pracę z dofinansowaniem z UP jest zobowiązany dalej
    mnie zatrudnić na umowę na czas nieokreślony?