PracaGrupypl.praca.dyskusje › rezygnacja z pracy

  • 1. Data: 2003-08-05 14:39:25
    Temat: rezygnacja z pracy
    Od: "Oliwia" <i...@w...pl>

    Pracuje w firmie ponad 3 lata, znalazlam ciekawsza dla mnie prace, chce
    rozwiazac umowe o prace z terazniejszym pracodawca na mocy porozumienia stron.
    Co jesli pracodawca sie niezgodzi?
    Mam sama wymowic prace?
    Mam 3 miesieczny okres wypowiedzenia, a nowa prace zaczynam za 3 tygodnie, czy
    moge zaczac prace w nowej firmie w czasie wypowiedzenia?

    Oliwia

    --
    "Łaskoczesz mnie swoimi niektórymi słowami,
    tak jak alkoholik jest łaskotany widokiem

  • 2. Data: 2003-08-05 14:51:20
    Temat: Re: rezygnacja z pracy
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Oliwia" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]

    W normalnym trybie jesli jeszcze nie zlozylas wypowiedzenia to dopiero od
    01-12-2003 mozesz rozpoczac prace u nowego pracodawcy (minus ewentualnie
    urlop).bedac na wypowiedzeniu a nie swiadczac juz np z powod urlopu , pracy
    popzedniemu pracodawcy mozna pracowac u innego.natomiast jesli dotyczczasowy
    pracodawca przymie wypowiedzenie w normalnym trybie, to raczej trudno bedzie
    rownoczasnie pracowac za dwoma biurkami:)

    Pozostaje ci sie tylko dogadac. Moze zapronujesz kogos zaufanego na swoje stare
    miejsce i zagwarantujesz pelne przeszkolenie tej osoby?

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    Oliwia

  • 3. Data: 2003-08-05 14:55:39
    Od: "Oliwia" <i...@w...pl>

[...]

    ale czy nie moge oddalic sie poprostu z miejsca pracy???
    jesli nie chce u nich pracowac? poza tym po co pracodawca mialby trzymac
    niezadowolonego pracownika trzy miesiace i mu placic?

    Oliwia
    gg 25244

  • 4. Data: 2003-08-05 15:04:27
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

[...]

    !. Nie pisz w html...zmien opcje wysylania na grupy dyskusyjne.

    To co proponujesz to porzucenie pracy po ktorym dotyczczasowy pracodawca
    wystawia ci swiadectwo pracy z dyscyplinarka + naturalnie daje wypowiedzenie
    dyscyplinarne.

    trzymac niezadowolonego pracownika 3 miesiace.......??????:)))))))))...a
    tamto stanowisko faktycznie zaczeka do grudnia?:).

    Jedyne co mozesz to sie dogadac z pracodawca.....moze zreszta nie bedzie z
    tym tak zle? Zwlaszcza, jesli na swoje miejsce zaproponujesz jakas kolezanke
    o wyzszych od twoich kwalifikacjach?

  • 5. Data: 2003-08-05 15:12:12
    Od: "Oliwia" <i...@w...pl>

    > Jedyne co mozesz to sie dogadac z pracodawca.....moze zreszta nie bedzie z
    > tym tak zle? Zwlaszcza, jesli na swoje miejsce zaproponujesz jakas kolezanke
    > o wyzszych od twoich kwalifikacjach?

    nie moge ..... bo znam tylko 4 osoby ktore sie tym w Polsce zajmuja ;-((((((((

    Oliwia

  • 6. Data: 2003-08-05 21:47:05
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Oliwia napisał:

    > ale czy nie moge oddalic sie poprostu z miejsca pracy???
    > jesli nie chce u nich pracowac? poza tym po co pracodawca mialby trzymac
    > niezadowolonego pracownika trzy miesiace i mu placic?

    Niezadowolenie pracownika nie ma nic do rzeczy - albo pracuje albo
    fruuuu. Tak na marginesie - zapewne większość polskich pracowników jest
    niezadowolona, a jednak udaje ich się zmusic do pracy. ;)

    A zanim porzucisz pracę, zastanów się, czy entuzjazm nowego pracodawcy
    nie ochłodnie, kiedy dowie się, że nowa pracownica nie ma żadnych oporów
    przed odchodzeniem z pracy na zasadzie porzucenia.

    Flyer

  • 7. Data: 2003-08-06 07:22:04
    Od: "Oliwia" <i...@w...pl>

    > A zanim porzucisz pracę, zastanów się, czy entuzjazm nowego pracodawcy
    > nie ochłodnie, kiedy dowie się, że nowa pracownica nie ma żadnych oporów
    > przed odchodzeniem z pracy na zasadzie porzucenia.

    Swiete słowa!!!!!

    Ok pozostaje ulozyc mi sie z nimi ;-))))

    Dzieki za wszystkie bardzo rzeczowe odpowiedzi na temat!!!

    Pozdrawiam
    Oliwia

  • 8. Data: 2003-08-06 07:55:07
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > nie moge ..... bo znam tylko 4 osoby ktore sie tym w Polsce zajmuja

    ??????:))) Mozna orientacyjnie sei dowiedziec jakiego typy to praca, ze tak
    malo osob znajacych temat?