PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sens pl.praca.xxx

  • 1. Data: 2003-08-05 14:48:29
    Temat: Sens pl.praca.xxx
    Od: "Project" <p...@2...pl>

    Witam!
    Tak wlasnie sobie przegladam oferty (zarowno szukajacych jak i oferujacych
    prace) i dochodze do wniosku ze albo Ci ludzie sa tak leniwi ze nie chce im
    sie przegladac ofert z przeciwnego dzialu (tzn dajacy prace nie przegladaja
    pl.praca.szukana i w druga strone) albo te wszystkie oferty to jakas
    sciema...
    A moze gdzies w swoim mysleniu popelnilem blad?
    Jesli tak to prosze mnie sprostowac!
    Jezeli jednak jest tak ze i tak pracodawcy nie przegladaja ofert
    potencjalnych pracownikow to czy pl.praca.szukana ma sens?

  • 2. Data: 2003-08-05 15:07:30
    Temat: Re: Sens pl.praca.xxx
    Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>

> [...]
    >Jezeli jednak jest tak ze i tak pracodawcy nie przegladaja ofert
    >potencjalnych pracownikow to czy pl.praca.szukana ma sens?
    Wygląda na to, że jedni drugim zawracają gitarę.

    --
    Możesz się u mnie spowiadać

  • 3. Data: 2003-08-05 17:13:51
    Od: "ZIL" <m...@s...eisp.pl>

> [...]
    > Jezeli jednak jest tak ze i tak pracodawcy nie przegladaja ofert
    > potencjalnych pracownikow to czy pl.praca.szukana ma sens?

    Na poczatku mialem podobne wrazenie. Teoretycznie gdyby grupa pracodawcow
    przegladala oferty kandydatow to jedna z grup moglaby przestac funkcjonowac.
    A praktycznie jest tak, ze nie zawsze pracodawca ma czas na przegladniecie
    tych wszystkich ofert. Woli miec po nadaniu ogloszenia 100 mail'i z oferta
    cenowa lub tez calym portfolio (w zaleznosci od branzy). Mimo wszystko z
    tych 100 odejdzie ponad polowa (ci najbardziej zdesperowani), a 10 bedzie
    faktycznie nadawalo sie do jakiejkolwiek pracy.

    Poza tym nie chcialbym komentowac dalej powyzszych grup :)

    Pozdrawiam

    Marcin Denys

    ____________________
    GG 2145201

  • 4. Data: 2003-08-05 21:48:03
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Project napisał:

> [...]
    > sciema...
    > A moze gdzies w swoim mysleniu popelnilem blad?

    Prostuję - prawdopodobnie tzw. potrzeba kontroli i pewne niuanse
    negocjacyjne - zwracając sie do pracodawcy jesteś jednym z
    n-niewiadomych ludzików, skoro pracodawca zwróci się do ciebie, to masz
    już przynajmniej ułudną pewność, że dostałes dobrą pozycje negocjacyjną
    i vice versa, oczywiście. Trochę to naciągane, ale nie chciało mi się
    dzis mysleć - musze jeszcze za moje PKO BP wygenerować nowe konto [dodać
    zera uzupełniające] i sprawdzić ze specyfikacją czy się liczba kontrolna
    zgadza, nie ma to jak zadowolony klient. ;)

    Flyer

  • 5. Data: 2003-08-12 07:25:47
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    Dziadek MrĂłz wrote:

    > Wygląda na to, że jedni drugim zawracają gitarę.

    nie do końca. po zamieszczeniu ogłoszenia na pl.praca.oferowana dostałem
    nieco ponad 100 ofert w ciągu trzech dni. niestety potrzebuję tylko
    jednego człowieka co powoduje że 99 wraca do puli.

    /p

  • 6. Data: 2003-08-12 10:55:00
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    > nieco ponad 100 ofert w ciągu trzech dni. niestety potrzebuję tylko
    > jednego człowieka co powoduje że 99 wraca do puli.

    Nie do końca, nie do końca. Nie jestem projektantem www , ogłaszałem się na
    praca. szukana- nikt się do mnie nie odezwał. przeglądam praca.oferowana-
    nie mam do kogo napisać. Te grupy są głównie dla ludzi związanych z IT albo
    pokrewnych. Szkoda, że sposób przekazu decyduje o specyfice jego.

  • 7. Data: 2003-08-18 14:28:02
    Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>

> [...]
    >nieco ponad 100 ofert w ciągu trzech dni. niestety potrzebuję tylko
    >jednego człowieka co powoduje że 99 wraca do puli.
    Osz k... a chodzi o to, że miałeś najpierw przeglądnąć grupę gdzie
    ludzie szukają pracy

    --
    Możesz się u mnie spowiadać