PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do pracodawcow

  • 1. Data: 2004-07-18 19:20:45
    Temat: Do pracodawcow
    Od: "jwpl" <j...@o...pl>

    Dlaczego w Waszych ofertach pracy nie mozna doszukac sie propozycji
    stawki za prace jaka oczekujecie od pracownika?
    Czy to jest dla Was wstydliwy temat?
    Moim zdaniem wszystkie te oferty ktore nie zawieraja chocby zakresu stawki
    sa nieuczciwe.

    jwpl

  • 2. Data: 2004-07-18 19:49:22
    Temat: Re: Do pracodawcow
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[antyspam]interia.pl>

    Użytkownik "jwpl" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy to jest dla Was wstydliwy temat?
    > Moim zdaniem wszystkie te oferty ktore nie zawieraja chocby zakresu stawki

    Absolutnie się zgadzam !
    Trzeba pisać że płacicie najniższą, czy jakąś tam stawkę.

    Pozdr
    kw1618

  • 3. Data: 2004-07-18 19:54:13
    Od: "M" <m...@W...gaz-eta.pl>

    to niezbyt inteligentni jestescie.

    a byliscie kiedys w roli pracodawcy?

  • 4. Data: 2004-07-18 19:59:39
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[antyspam]interia.pl>

> [...]
    > sa nieuczciwe.

    Absolutnie się zgadzam !
    Trzeba pisać że płacicie najniższą, czy jakąś tam stawkę.

    Najgłupsze są ogłoszenia np. Gazecie Wyborczej, gdzie są ogłoszenia 1-3
    słowa + nr tel, taki pracodawca nie zasługuje aby wykręcić jego numer
    telefonu, od razu widać że skąpi na ogłoszenie, czyli jest sknerą i nie
    warto nawet podejmować próby zatrudnienia się u takiego.

    Gazety też nie są bez winy, bo wymyśliły by jakiś moduł, stałą opłatę za
    kilka linii ogłoszenia i wtedy siłą rzeczy pracodawca zawarłby w ogłoszeniu
    więcej info, lub promocję, ze w przypadku podania wynagrodzenia - ileśtam
    rabatu;
    tak czy owak, jakakolwiek by to nie była kwota... w pewien sposób jest
    wiążąca; podoba mnie się obyczaj bezpłatnych ogłoszeń w niektórych gazetach,
    gdzie ogłoszenia bez ceny nie są drukowane.

    Pozdr
    kw1618

  • 5. Data: 2004-07-18 20:14:03
    Od: "jwpl" <j...@o...pl>

    > to niezbyt inteligentni jestescie.
    >
    > a byliscie kiedys w roli pracodawcy?

    No to wytłumacz tumanom jak bardzo jestes przesladowany jako pracodawca i
    dlaczego nie mozesz proponowac w ogloszeniu stawki. Moze Fiskus czycha na
    Twoje ciezko zapracowane pieniadze a Ty cale swoje IQ wykorzystujesz do tego
    zeby nie odebral butow Twoim dziatkom ?
    Nie wk..wiaj ludzi.

    jwpl

  • 6. Data: 2004-07-18 20:24:28
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    jwpl; <cdeik7$fc6$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Dlaczego w Waszych ofertach pracy nie mozna doszukac sie propozycji
    > stawki za prace jaka oczekujecie od pracownika?

    Bo jest przewaga podaży chętnych [do pracy] nad popytem, a pracodawcom
    zależy [większości], żeby jak najmniej zapłacić. Zmieni się [kieeeedyś]
    rynek, to będą podawać.

    > Czy to jest dla Was wstydliwy temat?
    > Moim zdaniem wszystkie te oferty ktore nie zawieraja chocby zakresu stawki
    > sa nieuczciwe.

    Jak rozumiem, będąc osobą o wysokich kwalifikacjach moralnych i
    konsekwentną, nie odpowiadasz na takie ogłoszenia, albo odpowiadasz, ale
    Twoim pierwszym zdaniem w LM/rozmowie kwalifikacyjnej jest powyższe? ;)

    Ale osobiście jestem za - może wtedy część ofert była by na tyle
    nieatrakcyjna dla większości, że moje CV nie ginęło by w tłumie takich
    samych "nijakich" jak ja. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 7. Data: 2004-07-18 20:38:38
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > Czy to jest dla Was wstydliwy temat?
    > Moim zdaniem wszystkie te oferty ktore nie zawieraja chocby zakresu stawki

    Ta to faktycznie strasznie niesprawiedliwe, ze posiadacze pieniedzy moga
    podejmowac decyzje w jaki sposob bedzie wtdawal swoje pieniadze. Straszne...

    Ale jest sposob na to, zeby to zmienic. I to nawet prostszy niz
    odmoderowanie ppo. Wystarczy 100 tys. podpisow pod obywatelskim projektem
    ustawy, a pozniej wiekszosc przekonanych do slusznosci sprawy poslow.
    Alternatywa jest 500 tys. podpisow i referendum, ale beda problemy z
    frekwencja.

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 8. Data: 2004-07-18 20:45:30
    Od: "M" <m...@W...gaz-eta.pl>

    otóż przychodzą ludzie, poza posłuchaniem co mówią,
    warto wiedziec na ile sie cenią,
    a jak napiszę X czy Y to wszyscy beda tyle chcieli,
    a jak to ja sie pytam, to moge wiecej wniosków wyciągnąć

  • 9. Data: 2004-07-18 21:00:22
    Od: "jwpl" <j...@o...pl>

    > Ta to faktycznie strasznie niesprawiedliwe, ze posiadacze pieniedzy moga
    > podejmowac decyzje w jaki sposob bedzie wtdawal swoje pieniadze.
    Straszne...

    Ale wydawanie pieniedzy to nie to samo co uczciwe placenie za uczciwa prace.
    Dziwne, ze w oferach np. angielskich wszystko jest wiadome i nikt nie ukrywa
    ile dana praca jest warta.

    jwpl

  • 10. Data: 2004-07-18 21:42:41
    Od: "jwpl" <j...@o...pl>

    > Ale osobiście jestem za - może wtedy część ofert była by na tyle
    > nieatrakcyjna dla większości, że moje CV nie ginęło by w tłumie takich
    > samych "nijakich" jak ja. ;)
    >
    > Flyer

    Nie zanizaj lotu!
    I tak praca w naszym kraju kupowana jest na lichwiarskich zasadach. Podobno
    psujemy rynek pracy rowniez za granica przez niska samoocene.

    jwpl