PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szybko zmienic pracodawce?

  • 1. Data: 2004-07-18 18:15:38
    Temat: Jak szybko zmienic pracodawce?
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    Witam!

    Zatrudniona jestem w Spolce Cywilnej (2 wlascicieli i 2 sklepy).
    Spolka sie rozpada.

    Po interwencji bieglego sklep w ktorym pracuje przypadl wlascicielowi u
    ktorego nie chcialabym pracowac.

    Wolalabym pracowac u drugiego, ktory chcialby mnie zatrudnic.
    Jak rozwiazac umowe bez okresu wypowiedzenia i bez porozumienia stron
    (pracodawca nie chce sie zgodzic na rozwiazanie za porozumieniem stron).

    Czy istnieje jakis sposob?

    Z gory dziekuje

    --
    pozdrawiam
    Agness

  • 2. Data: 2004-07-18 19:58:34
    Temat: Re: Jak szybko zmienic pracodawce?
    Od: "Rafał" <j...@t...pl>

    Użytkownik "wcale_nie" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak rozwiazac umowe bez okresu wypowiedzenia i bez porozumienia stron
    > (pracodawca nie chce sie zgodzic na rozwiazanie za porozumieniem stron).

    Mowie Ci. Pogadaj z tym lepszym zeby pogadal z tym gorszym w twojej sprawie.

  • 3. Data: 2004-07-18 21:32:36
    Od: "ArturS." <a...@a...pl_USUN_TO>

> [...]
    > Jak rozwiazac umowe bez okresu wypowiedzenia i bez porozumienia stron
    > (pracodawca nie chce sie zgodzic na rozwiazanie za porozumieniem stron).

    Tak, tak zwany sposób kamikadze:), ale do żeczy, porozmawiaj z tym szefem u
    którego chcesz pracować, skoro chce Cię przyjąć, powiedz mu otwarcie że
    najnormalniej w świecie rzucisz pracę u jego wpólnika jak on zapewni Ci
    zatrudnienie.
    Pamiętaj tylko że jeśli dojdzie do tego a ten który chce jak na razie Cię
    zatrudnić odmówi Ci to zostajesz "na lodzie".
    Warto więc odrazu podpisać z "lepszym" szefem umowę o pracę tak abyś była
    pewna pracy.

    Jest jeszcze problem ze świdectwem pracy jakbyś pożuciła pracę, ale ten
    "lepszy" szef powinien napisac Ci bez problemu, w końcu to była spółka i ma
    on do tego prawo.

    pzdr.
    Artur

  • 4. Data: 2004-07-19 10:17:38
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Sun, 18 Jul 2004 20:15:38 +0200, "wcale_nie" <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Jak rozwiazac umowe bez okresu wypowiedzenia i bez porozumienia stron
    >(pracodawca nie chce sie zgodzic na rozwiazanie za porozumieniem stron).

    Jeśli dobrze zrozumiałem, jeden Cie chce i jest ok, drugi też (albo z
    powodów merytorycznych, albo pierwszemu na złość), a u drugiego nie
    chcesz pracować.

    Dużo zależy, jak masz podpisaną umowę - jeśli ze "starą" S.C., to
    Pracodawca przestanie istnieć po rozpadzie spółki, jeśli na nowych
    zasadach, czyli z "działalnością" jednego z panów, to którego ?

    Jeśli masz podpisaną umowę "z tym gorszym" to źle, ale zawsze możesz
    ją wypowiedzieć (np z uwagi na zmianę warunków umowy/pracy - nie do
    obalenia w przypadku rozpadu spółki).

    Tak, czy inaczej musisz być pewna, że rzeczywiście posadę u pierwszego
    masz zapewnioną.

  • 5. Data: 2004-07-19 17:44:57
    Od: "wcale_nie" <wcale_nie@_wytnijto_interia.pl>

    DT wrote:

    > Tak, czy inaczej musisz być pewna, że rzeczywiście posadę u pierwszego
    > masz zapewnioną.

    mam- wydzwania do mnie non toper
    --
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-07-19 22:00:27
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Mon, 19 Jul 2004 19:44:57 +0200, "wcale_nie"
    <wcale_nie@_wytnijto_interia.pl> wrote:

    >mam- wydzwania do mnie non toper

    To powiedz mu, że bardzo chętnie podpiszesz z nim jutro umowę na czas
    nieokreślony, z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia, za stawkę + 15 do
    + 45 % (sama oceń) od bieżącej, z podanym terminem rozpoczęcia pracy
    np. za następny pełny miesiąc (czyli dziś to od września).

    Gdy podpiszesz taką umowę daj mi znać mailem, dam sobie mały palec
    uciąć, że nie będzie problemu z rozwiązaniem dotychczasowej (pomogę
    Ci). Tylko ważne jest, żebyś miała pewność, że "ten dobry" nie chce
    tylko zrobić na złość 'temu "złemu".

    Pozdrawiam.