PracaGrupypl.praca.dyskusje › składniki wynagrodzenia -praca na etat

  • 1. Data: 2004-07-18 20:09:41
    Temat: składniki wynagrodzenia -praca na etat
    Od: <k...@g...pl>

    Chciałbym się dowiedziec jak oblicza się składniki mojego wynagrodzenia
    (ZUS:emerytalne,rentowe,chorobowe,i wypadkowe.Zdrowotne,podatek dochodowy)
    Jakie procenty i jakie zasady oblicznia? Ewentualnie prosiłbym o stronę WWW
    Tadek

  • 2. Data: 2004-07-18 20:22:06
    Temat: Re: składniki wynagrodzenia -praca na etat
    Od: "Totik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakie procenty i jakie zasady oblicznia? Ewentualnie prosiłbym o stronę

    Jeśli wystarczy kalkulator to zobacz sobie:
    http://www.infostaff.com.pl/pl/dodatki-kalkulator.ph
    chyba najlepszy kalkulator pozwalający przeliczać koszt
    pracodawcy<->brutto<->netto dla różnych rodzajów umów.
    pozdrawiam
    Rysiek