PracaGrupypl.praca.dyskusje › Departament zarządzania ryzykiem - warta kb i takie tam

  • 11. Data: 2007-09-20 14:42:00
    Temat: Re: Departament zarz dzania ryzykiem - warta kb i takie tam
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Piotrowladny pisze:

    > to znam na wylot, a to, ze ich jest malo tylko pokazuje, ze ludzie nie
    > umieja liczyc :)
    > matme mam na studiach (matematycznych), wiec egz to nie taki problem.

    Jesli nie zmienilo sie nic od czasow gdy studiowalem, to egzamin jest do
    dupy
    1) nie wystarczy liczyc trzeba znac gotowe wzory - liczenie niektorych
    zadan na piechote to ok 30-60 minut, stosujac gotowe wzory jest duzo
    szybciej, a wypada chyba ok 10 minut na pytanie
    2) 400 minutowy egzamin jest dosc wyczerpujacy
    3) dawniej czasem zmieniano "w ostatniej chwili" terminy egzaminów.

    > Chodzilo mi bardziej o info nt information risk managment czy jak to sie
    > pisze

    Jeśli chcesz coś wiedzieć w kontekście stanowiska/działu w firmie, to
    nigdy nie wiadomo. Te nazwy są dość dowolne i nieustandaryzowane, można
    się co najwyżej domyślać czego dotyczą, ew zapytać w konkretnym miejscu.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl