PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa przedwstepna o prace

  • 1. Data: 2007-09-17 09:30:45
    Temat: umowa przedwstepna o prace
    Od: tom <p...@o...pl>

    Chodzi mi o sytuacje nastepujaco(czysto teoretyczna) : dogadalem sie z
    przyszlym pracodawca, ze mnie zatrudni, gdy skonczy mi sie okres
    wypowiedzenia w obecnej firmie.
    No wiec daje wypowiedzenie w obecnej firmie - koncze tam prace we
    wskazanym okresie czasu. Ide do nowego pracodawcy a on jest niepowazny i
    mowi ze sie rozmyslil.

    Chcialbym wiec aby po uzgodnieniu wszystkiego z nowym pracodawca spisac
    wstepna umowe w ktorej obydwie strony uzgadniaja ze sie nie rozmysla.

    Jaka tresc mialaby miec tak umowa? jakies przyklady?

    dzieki
    tom

  • 2. Data: 2007-09-17 09:35:36
    Temat: Re: umowa przedwstepna o prace
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    tom pisze:
> [...]
    > wstepna umowe w ktorej obydwie strony uzgadniaja ze sie nie rozmysla.
    >
    > Jaka tresc mialaby miec tak umowa? jakies przyklady?

    Zdaje się, że to się nazywa list intencyjny,
    przykład tutaj: http://www.cvonline.pl/cont_img/34/list_int.doc

    Ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby od razu podpisać normalną
    umowę o prace, z zawartą w niej datą początkową.

    ch.

  • 3. Data: 2007-09-17 09:36:49
    Od: AF <3...@k...pl>

    tom pisze:
> [...]
    > wstepna umowe w ktorej obydwie strony uzgadniaja ze sie nie rozmysla.
    >
    > Jaka tresc mialaby miec tak umowa? jakies przyklady?

    ze nalezy ci sie milion jak cie nie zatrudni i dodatkowe odszkodowanie
    za szkody moralne

  • 4. Data: 2007-09-17 10:05:15
    Od: Artur Nowicki <n...@p...fm>

    tom schrieb:
    > Chcialbym wiec aby po uzgodnieniu wszystkiego z nowym pracodawca spisac
    > wstepna umowe w ktorej obydwie strony uzgadniaja ze sie nie rozmysla.

    zażądaj normalnej umowy z odpowiednią datą rozpoczęcia pracy, żadnych
    umów przedwstępnych i innych listów intencyjnych.

    --
    pozdr.
    Artur

    www.specjalista.net

  • 5. Data: 2007-09-17 19:01:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 17 Sep 2007 11:30:45 +0200, tom <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Chcialbym wiec aby po uzgodnieniu wszystkiego z nowym pracodawca spisac
    >wstepna umowe w ktorej obydwie strony uzgadniaja ze sie nie rozmysla.

    A nie prościej zawrzeć z nowym pracodwaca umowę o pracę od razu, z
    zawartym w treści terminem rozpoczęcia pracy oraz karą umowną jaka
    pracodawca wypłacić ma, jeśli wypowie umowę np. w ciągu pierwszych 6
    miesięcy jej obowiązywania?
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356