PracaGrupypl.praca.dyskusje › Delegacja za granice

  • 1. Data: 2006-02-03 12:24:34
    Temat: Delegacja za granice
    Od: "Bartek Szafraniec" <l...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Czy jest określona stawka dzienna ma pobyt
    w delegacji za granicą (europa zachodnia)?
    Jeśli tak to gdzie, a jeśli nie to jakie są
    średnie stawki?

    Pozdr.
    Bartek

  • 2. Data: 2006-02-03 12:54:32
    Temat: Re: Delegacja za granice
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Bartek Szafraniec porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy jest określona stawka dzienna ma pobyt
    > w delegacji za granicą (europa zachodnia)?
    Jest okreslona, zalezna od kraju
    > Jeśli tak to gdzie, a jeśli nie to jakie są
    > średnie stawki?
    ihmo w googlach
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-02-03 13:03:32
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    Użytkownik Bartek Szafraniec napisał:

    > Witam!
    > Czy jest określona stawka dzienna ma pobyt
    > w delegacji za granicą (europa zachodnia)?
    > Jeśli tak to gdzie, a jeśli nie to jakie są
    > średnie stawki?
    na przykład na googlu :)
    http://www.money.pl/podatki/informator/diety/diety_z

    papatki
    kanta
    --
    czy to nie czas na małe conieco?
    tak to jest właśnie ten czas...

  • 4. Data: 2006-02-03 15:34:54
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Bartek Szafraniec napisał(a):
    > Witam!
    > Czy jest określona stawka dzienna ma pobyt
    > w delegacji za granicą (europa zachodnia)?
    > Jeśli tak to gdzie, a jeśli nie to jakie są
    > średnie stawki?

    42 ojro/dzień

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 5. Data: 2006-02-03 17:06:46
    Od: "Joan" <s...@v...pl>

    > 42 ojro/dzień

    Niekoniecznie. Zalezy od kraju.
    joan

  • 6. Data: 2006-02-03 22:24:09
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    poza tym co napisano wczesniej, delegację zagraniczną rozlicza się troszkę
    inaczej niż krajową, w skrócie jeżeli masz zapewnione całodzienne
    wyżywienie (sniadanie + obiad + kolacja) to i tak w kieszeni zostaje ci 25%
    przysługującej diety (15% sniadanie, 30% obiad, 30% kolacja)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 7. Data: 2006-02-06 17:49:37
    Od: "Bartek Szafraniec" <l...@N...gazeta.pl>

    gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał(a):
> [...]
    > wyżywienie (sniadanie + obiad + kolacja) to i tak w kieszeni zostaje ci 25%
    > przysługującej diety (15% sniadanie, 30% obiad, 30% kolacja)
    A jak jest z zakwaterowaniem?
    Ono nie jest wliczone w te 40 euro (nasz szef twierdzi że jest)?
    Czy te sprawy regulują wewnętrzne przepisy w firmie czy jest to z góry
    uregulowane?
    Bo ten link który ktoś podał odnosi się chyba wyłacznie do firm państwowych?
    Czy firmy prywatne sa zobligowanie do podobnych stawek?

    Pozdr.
    Bartek

  • 8. Data: 2006-02-06 20:16:48
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > A jak jest z zakwaterowaniem?
    > Ono nie jest wliczone w te 40 euro (nasz szef twierdzi że jest)?
    > Czy te sprawy regulują wewnętrzne przepisy w firmie czy jest to z góry
    > uregulowane?
    gugle plus hasło "diety zagraniczne".
    dieta to coś zupełnie innego niż nocleg, generalnie w delegacji liczą się
    pozycje (w delegacji zagranicznej, jest to różne od krajowej):
    - dojazd do (łącznie z przyjazdem z) lotniska/pociągu/statku/itp 1 dieta
    (np. 42 euro) - pod warunkiem że pracodawca tychże nie zapewnia albo nie
    rozlicza tego czasu jako delegacji krajowej, to jest różnie interpretowane
    - dieta za czas pobytu pomniejszona o zapewnione posiłki
    (śniadanie/obiad/kolacja) w wymiarze :
    a) do 8 godzin - przysługuje 1/3 diety,
    b) ponad 8 do 12 godzin - przysługuje 1/2 diety,
    c) ponad 12 godzin - przysługuje dieta w pełnej wysokości.
    - opłata za nocleg (do wysokości limitu lub bez przedstawiania rachunku 25%
    limitu)
    - zwrot kosztów przejzdów i dojazdów (lub np. ekwiwalent za dojazdy - 10%
    diety za kazda rozpoczeta dobę)
    > Bo ten link który ktoś podał odnosi się chyba wyłacznie do firm
    > państwowych? Czy firmy prywatne sa zobligowanie do podobnych stawek?
    tak, też są zobligowane. odsyłam do wujka gugle

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---