PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzialalnosc gosp. u studenta

  • 1. Data: 2006-02-03 08:05:32
    Temat: dzialalnosc gosp. u studenta
    Od: kondi <k...@g...pl>

    mam pytanko, jestem studentem (doktorantem jesli to cos zmienia)
    zastanawialem sie nad zalozeniem dzialalnosci gospodarczej, zebym mogl
    wystawiac faktury za uslugi edukacyjne na przyklad (na razie uczelnia
    poszla mi na reke i zatrudnia mnie na umowie o dzielo),
    uniwersytet - inny niz ten, w ktorym pracuje, placi mi skladki
    zusowskie, chcialem sie zorientowac, co sie bedzie dzialo jak zaloze
    dzialalnosc gospodarcza, bo uczelnie musze poinformowac ale dopiero jak
    zaczne pracowac na umowe o prace, wtedy dopeiro pzrestana mi oplacac
    skladki, a w przypadku dzialalnosci jak wtedy z zusem wychodzi z mojej
    strony - ile musze placic? bo chyba nie te calosc 600 iles zlotych,
    podobnio jest tego mniej