PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukiwanie pracy z zagranicy

  • 1. Data: 2006-02-02 23:48:34
    Temat: Poszukiwanie pracy z zagranicy
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy uwazacie, ze poszukiwanie pracy w Polsce, bedac za granica w ogole ma
    sens? Czy potencjalny pracodawca wezmie pod uwage kandydature osoby, ktorej
    obecny adres zamieszkania jest poza Polska?

    Moze ktos z Was ma jakowes doswiadczenia w tej kwestii i chcialby sie nimi
    ze mna podzielic.
    Bede wdzieczny za wszelkie Wasze uwagi i spostrzezenia.

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 2. Data: 2006-02-03 07:44:11
    Temat: Re: Poszukiwanie pracy z zagranicy
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Czy uwazacie, ze poszukiwanie pracy w Polsce, bedac za granica w ogole ma
    > sens? Czy potencjalny pracodawca wezmie pod uwage kandydature osoby, ktorej
    > obecny adres zamieszkania jest poza Polska?

    Ja jako pracodawca brałbym pod uwage, o ile aplikant zadeklarowałby chęc powrotu. A
    ty osobiscie jak sobie to wyobrazasz? Dzwoni do Ciebie ktos i chce cie zaprosic na
    rozmowe, a ty mu odpowiadasz " niech Pan poczeka, sprawdze kiedy mam samolot"?
    Poza tym chyba masz wyobrazenie nie do konca jasne o rynku pracy w Polsce.
    Albo jestes specjalista klasy S, to wtedy nie ma znaczenia gdzie jestes.

    A na marginesie, po co taka kombinacje robisz?

    Wojtek

  • 3. Data: 2006-02-03 11:30:01
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Lukasz <l...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy uwazacie, ze poszukiwanie pracy w Polsce, bedac za granica w ogole ma
    > sens? Czy potencjalny pracodawca wezmie pod uwage kandydature osoby, ktorej
    > obecny adres zamieszkania jest poza Polska?

    Oczywiscie. Szczegolnie brytyjskie agencje sa bardzo zainteresowane
    kandydaturami Polakow.

    > Moze ktos z Was ma jakowes doswiadczenia w tej kwestii i chcialby sie nimi
    > ze mna podzielic.

    A co konkretnie chcialbys wiedziec? Zadales raczej ogolnikowe i krotkie
    pytania.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2006-02-03 20:53:26
    Od: Andriy Korud <a...@g...com>

> [...]
    > obecny adres zamieszkania jest poza Polska?
    >
    > Moze ktos z Was ma jakowes doswiadczenia w tej kwestii i chcialby sie nimi
    Jestem zywym przykladem (do tego nie jestem obywatelem RP), duzo moich
    znajonych tez. I nadal nasza firma jest otwarta na takich.
    Masz pytania - pisz.

    pozdrawiam,
    --
    Andriy Korud