PracaGrupypl.praca.dyskusje › MS Access (VBA) + www / Londyn

  • 1. Data: 2006-02-02 23:36:03
    Temat: MS Access (VBA) + www / Londyn
    Od: "Alara" <c...@a...co.uk>

    Praca od zaraz w firmie, w ktorej ja pracuje, caly etat, na okolo 6-12
    miesiecy, byc moze dluzej. Samo centrum Londynu.

    Prosze odwiedzic strone firmy www.alara.co.uk

    Jestem informatykiem w tej firmie. Mam tak duzo pracy, ze nie wyrabiam.
    Praca polegala by na:
    - dodawaniu modulow i elementow do istniejacego systemu w MS Access 2000 (VBA)
    - stworzeniu nowej strony www, obecna strona nie spelnia juz oczekiwan; w
    projekcie baza danych MySQL

    Prosze o przyslanie CV.
    Chetnie odpowiem na pytania.

  • 2. Data: 2006-02-05 23:24:31
    Temat: Re: MS Access (VBA) + www / Londyn
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    co to za amatorska firma co jedzie na acc... ?

  • 3. Data: 2006-02-06 15:14:38
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:ds61fa$9j5$1@news.dialog.net.pl...
    > co to za amatorska firma co jedzie na acc... ?

    Zdziwilbys sie, jakie powazne firmy potrafia jechac na gownianych
    technologiach:) przy ktorych MSA to potega...

  • 4. Data: 2006-02-06 15:51:10
    Od: b...@p...onet.pl

    > co to za amatorska firma co jedzie na acc... ?
    Jesli chcesz napic sie piwa nie musisz kupowac browaru.
    Acces to calkiem silne narzedzie i jesli nie musi w nim pracowac jednoczesnie
    wielu uzytkownikow moze sprawnie obslugiwac ciezkie tysiace rekordow.
    Znam kilka korporacji o ogolnopolskim zasiegu ktore pracuja na MS Access i jest
    zupelnie OK.

    Po co kupowac np Oracle'a lub informix albo do kazdego zastosowania zamawiac
    dedykowane oprogramowanie, to są nierzadko wyrzucone pieniądze i jeżeli
    intergralność oraz bezpieczeństwo danych nie są najistotniejsze a baza jest
    reglarnie backupowana - access jest zupelnie wystarczajacy.

    Access ma mozliwosc szybkiego, sprawnego i efektywnego budowania aplikacji,
    posiada kreator raportów więc wszystko w jednym w dodatku w cenie office'a.

    Jesli firma ma wdrozony MS Office w polaczeniu z intranetem opartym o system MS
    Windows Server i np MS Sharepoint to ma naprawde sensowne srodowisko pracy.
    Jezeli MS Office jest uzywany w polaczeniu z MS Visio i MS Project firma ma w
    reku naprawde potzne narzedzia. Moim zdaniem Access, Excel, Visio i Project to
    najbardziej niewykorzystane, bardzo silne i efektywne narzedzia.
    Niewykorzystane z powodu braku wiedzy o ich mozliwosciach i traktowaniu
    office'a jako maszyny do pisania i kalkulatorka. Zwłaszcza w Polsce

    Nie sztuka kupowac- sztuka umiec wykorzystać to co juz jest, po co wydawac
    pieniadze jesli sa w zanadrzu wystarczajace narzedzia.

    Mozna korzystac z darmowych platform jak MySQL czy PostGree ale one nie maja
    zintegrowanego generatora aplikacji z GUI i kreatorem raportów. Access ze swym
    zestawem narzędzi i dostępnością dodatkowych materiałów jest do "ogarnięcia" na
    przyzwoitym poziomie funkcjonalności juz dla srednio lub nawet malo
    doswiadczonego programisty bez koniecznosci zatrudnienia wysoko kwalifikowanych
    wąskospecjalizowanych programistów. Można się zdziwić jak ciekawe aplikacje
    zostały napisane w Accessie, jakie pieniądze lubie zarabiają na ich
    pisaniu :))))) oraz jakiej wiedzy wymaga opanowanie proramowania accessa na
    naprawde wysokim poziomie bo prawda jest ze access ma tez swoje fochy i meandry
    Zresztą wystarczy spojrzeć na grupę accessową aby sie przekonac, ot chosby
    zobaczyc ilu studentów "oblało z accessa"