PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG a etat

  • 21. Data: 2007-06-13 05:41:16
    Temat: Re: DG a etat
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Obydwu wam obce są tradycyjnie ujęte pojęcia: uczciwości, przyzwoitości
    > i - przede wszystkim - honoru. Nawet nie wiem któremu bardziej obce, choć
    > z racji historii grupy obstawiałbym Bylejakiego.
    > Słowem - łajno, tak czy inaczej.

    Jest jednak jeden problem... to co robie jest też moim hobby. Człowiek pewne
    rzeczy jest gotów zrobić za darmo byle się do tego dorwać ;-)

    B.Z.

  • 22. Data: 2007-06-13 06:40:55
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Ludzie na calym swiecie zmieniaja prace z powodow placowych (obok innych,
    tez waznych). Raczej nie bedzie w przyszlosci czlowieka ktory bedzie
    pracowac w jednej firmie cale zycie, wiec kazdy przynajmniej raz zmieni
    prace wlasnie z tego powodu. Jest to tez instrument nacisku pozwalajacy
    poprawic szeroko pojete warunki pracy. A jesli chodzi o honor, uczciwosc
    etc. prawo przewiduje okresy wypowiedzenia w przypadku etatu lub mozliwosc
    wprowadzenia legalnych klazul do umow jesli piszemy o DG, wiec nie wiem o co
    ten lament. Czasy niewolnictwa juz dawno sie skonczyly.

  • 23. Data: 2007-06-13 09:07:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f4o3ho$ti6$1@news.onet.pl Marcin
    <n...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > mozliwosc wprowadzenia legalnych klazul do umow jesli piszemy o DG,
    > wiec nie wiem o co ten lament. Czasy niewolnictwa juz dawno sie
    Spójrz jeszcze raz na te wypowiedzi. Pomogę:

    Bylejaki:
    <cit>
    A teraz to już całkiem na poważnie: LOJALNY TO POWINIEN BYĆ TEN, _KOMU_ SIĘ
    PŁACI, A NIE TEN, KTO PŁACI
    </cit>

    Ty:
    <cit>

  • 24. Data: 2007-06-13 09:20:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f4o03a$psb$1@atlantis.news.tpi.pl Bartek <bolivar @
    CosTamJeszcze autograf.pl> pisze:

    > Człowiek
    > pewne rzeczy jest gotów zrobić za darmo byle się do tego dorwać ;-)
    A to prawda...

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2007-06-13 16:23:04
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> wrote in

    > Njaczęściej spotykane:
    >
    > - własna DG od... do...
    > lub
    > - praca w firmie NAZWA od... do...

    jezeli NAZWA to jest wlasnie Twoja DG, to niestety - nie o to pytalem;

    czasami zdarza sie, ze w CV liczy sie wylacznie sama nazwa firmy, ale
    to musi byc naprawde cos "mocnego" - bardzo atrakcyjnego dla nowego
    pracodawcy; jezeli tak nie jest, to raczej wypisuje sie swoj zakres
    obowiazkow i doswiadczenie zdobyte na danym etapie zycia zawodowego;

    jezeli piszac powyzsze miales na mysli, ze zastanawiasz sie, czy napisac
    "wlasna DG od ... do ..." czy "praca w firmie NAZWA od ... do ..." - przy
    czym to byloba jedyna informacja na temat tego etapu Twojego zycia,
    to - z calym szacunkiem - o co sie w ogole pytasz?

    adas;