PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG a etat › Re: DG a etat
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DG a etat
    Date: Wed, 13 Jun 2007 16:23:04 +0000 (UTC)

    "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> wrote in
    news:f4nvdc$nvm$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Njaczęściej spotykane:
    >
    > - własna DG od... do...
    > lub
    > - praca w firmie NAZWA od... do...

    jezeli NAZWA to jest wlasnie Twoja DG, to niestety - nie o to pytalem;

    czasami zdarza sie, ze w CV liczy sie wylacznie sama nazwa firmy, ale
    to musi byc naprawde cos "mocnego" - bardzo atrakcyjnego dla nowego
    pracodawcy; jezeli tak nie jest, to raczej wypisuje sie swoj zakres
    obowiazkow i doswiadczenie zdobyte na danym etapie zycia zawodowego;

    jezeli piszac powyzsze miales na mysli, ze zastanawiasz sie, czy napisac
    "wlasna DG od ... do ..." czy "praca w firmie NAZWA od ... do ..." - przy
    czym to byloba jedyna informacja na temat tego etapu Twojego zycia,
    to - z calym szacunkiem - o co sie w ogole pytasz?

    adas;