PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyki - dzial oceny ryzyka

  • 1. Data: 2007-06-11 16:45:39
    Temat: Praktyki - dzial oceny ryzyka
    Od: "Matus" <q...@o...pl>

    Witam, w srode ide na rozmowe o praktyki do firmy ubezpieczeniowej.
    Co sie robi w dziale oceny ryzyka?

  • 2. Data: 2007-06-11 19:14:05
    Temat: Re: Praktyki - dzial oceny ryzyka
    Od: "bArT" <b...@o...eu>

    "Matus" <q...@o...pl> wrote in message news:f4ju7k$4kg$1@news.onet.pl...
    > Witam, w srode ide na rozmowe o praktyki do firmy ubezpieczeniowej.
    > Co sie robi w dziale oceny ryzyka?

    zapewne coś z kontroli, transferu, dywersyfikacji, finansowania, retencji
    ryzyka itd. jak Cię zechcą to nauczą :)

    pozdr
    bArT

  • 3. Data: 2007-06-11 19:17:10
    Od: petermas <n...@...co>

    Matus pisze:
    > Witam, w srode ide na rozmowe o praktyki do firmy ubezpieczeniowej.
    > Co sie robi w dziale oceny ryzyka?

    Underwriter.
    Podejmujesz decyzję czy danemu klientowi, który złożył decyzję o
    ubezpieczenie możesz je przyznać na takich warunkach o jakie wnioskuje.
    Jak jest zbyt "ryzykowny" to ewentualnie zmieniasz te warunki nakładając
    klauzule, dając kontrofertę: zmniejszając sumę ubezpieczenia,
    zwiększając składkę albo nakładając loading na umowie, ewentualnie
    kierujesz klienta na dodatkowe badania.

  • 4. Data: 2007-06-11 22:09:05
    Od: "Matus" <q...@o...pl>

    > zapewne coś z kontroli, transferu, dywersyfikacji, finansowania, retencji
    > ryzyka itd. jak Cię zechcą to nauczą :)

    dizeki wielkie :)

  • 5. Data: 2007-06-11 22:09:54
    Od: "Matus" <q...@o...pl>

> [...]
    > składkę albo nakładając loading na umowie, ewentualnie kierujesz klienta

    Dzieki wielkie :)
    Myslalem, ze ocena ryzyka to cos jak aktuariusz, bo tez sie ryzykiem
    zajmuje,
    ale to chyba bardziej cos jak konsultant :)

  • 6. Data: 2007-06-12 06:36:59
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Matus napisał(a):

    > Dzieki wielkie :)
    > Myslalem, ze ocena ryzyka to cos jak aktuariusz, bo tez sie ryzykiem
    > zajmuje,
    > ale to chyba bardziej cos jak konsultant :)

    Jesli nie ma opisu stanowiska to moze byc to cokolwiek, nawet BHP - tam
    tez trzeba raz na jakis czas robic ocene ryzyka na stanowisku. Zanim
    napiszesz, zawsze mozesz zadzwonic i zapytac, choc z tym różnie może
    być. Jeden senator tez kiedys werbowal agentow ubezpieczeniowych, wtedy
    to przestalo byc intratne zajecie i ludzie nie garneli sie dotego, to
    szumnie nazywal to stanowisko doradca ubezpieczeniowym, gdy czlowiek
    zadzwonil na telefon podany w ogloszeniu, by sie dowiedziec czegos
    wiecej, to pytajac, czy to na pewno nie chodzi o agenta
    ubezpieczeniowego, odpowiedz byla negatywna. Zapraszano do biura, a tam
    sie okazalo, ze chodzi o agenta ubezpieczeniowego. Najzabawniejsze
    jednak bylo to, ze gdy krecilem nosem, ze ta praca mi nie odpowiada,
    senator ów (z ramienia SLD) wyzywal mnie, ze mam socjalistyczne
    podejscie do pracy ect. Dlatego na prawde nie wiadomo co pod danym
    stanowiskiem sie kryje, dopuki nie zobaczysz zakresu obowiazkow.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl