PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasilek a okres przepracowany

  • 1. Data: 2007-06-11 10:19:11
    Temat: zasilek a okres przepracowany
    Od: Kruku <l...@p...pl>

    Witam, 31 czerwca ide po raz ostatni do pracy. Nie przedluzylem umowy
    aby troche pokorzystac z wakacji. Jako ze nigdzie nie bede zatrudniony
    chcialem isc na zasilek i teraz takie pytania.

    1. Czy przysluguje mi zasilek jesli 3 miesiace bylem zatrudniony na
    umowe o prace (od kwietnia do czerwca) wczesniej okres byla to umowa o
    dzielo.
    2. Czy zasilek przysluguje mi od razu dzien po staniu sie bezrobotnym
    czy dopiero po jakims czasie (miesiac??) mi przysluguje.
    3. Czy jesli wiekszosc wakacji nie bedzie mnie w Polsce to zasilek mi
    przysluguje i czy to jest jakos sprawdzane??

    Z góry dziekuje
    Pozdro

  • 2. Data: 2007-06-11 10:44:25
    Temat: Re: zasilek a okres przepracowany
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f4j7a2$mg1$1@atlantis.news.tpi.pl, *Kruku* wrote:
    > Witam, 31 czerwca ide po raz ostatni do pracy
    ^^^^^^^^^^
    To chyba nie dojdziesz do tej pracy ;-)

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-06-11 11:35:34
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-06-11 12:19 [Kruku] napisał(a):

    > 1. Czy przysluguje mi zasilek jesli 3 miesiace bylem zatrudniony na
    > umowe o prace (od kwietnia do czerwca) wczesniej okres byla to umowa o
    > dzielo.

    Aby mieć prawo do zasiłku musisz być w ciągu 18 miesięcy poprzedzających
    rejestrację zatrudniony przez co najmniej 365dni i uzyskiwać w tym
    czasie wynagrodzenie nie niższe niż minimalne wynagrodzenie krajowe.
    Niestety za wakacje Ci społeczeństwo nie zapłaci. Musisz pracować dalej.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 4. Data: 2007-06-12 20:30:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f4j7a2$mg1$1@atlantis.news.tpi.pl Kruku <l...@p...pl>
    pisze:

    > Witam, 31 czerwca ide po raz ostatni do pracy.
    Interesujący pomysł...

    > Jako ze nigdzie nie bede zatrudniony chcialem isc na zasilek
    Dobrze, że "chciałeś" bo to znaczy, że ci minęło. Dzięki temu się nie
    rozczarujesz.

    > Czy przysluguje mi zasilek jesli 3 miesiace bylem zatrudniony na umowe o
    > prace (od kwietnia do czerwca)
    Zasiłek przysługuje ci od 32 czerwca.

    > 3. Czy jesli wiekszosc wakacji nie bedzie mnie w Polsce to zasilek mi
    > przysluguje i czy to jest jakos sprawdzane??
    Oczywiście, że jest sprawdzane.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-06-12 21:16:45
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Jotte nabazgrolił na ekranie:
    > Zasiłek przysługuje ci od 32 czerwca.

    Oj, nie nabijajcie się już z Niego. Przepracował się Chłopaczek i chce
    odpocząć trochę. Przecież praca jest taka nudna i uciążliwa.... jak
    człowiek pomyśli, że tak do emerytury... /no z ewentualną przerwą na
    dzieci/... to aż mu się odechciewa. A tak inicjator wątku odetchnie... i
    potem będzie miał siły następne 3 miesiące przepracować.

    Rada dla 'chcącego zasiłek' -> ubezpiecz się prywatnie, może oni Tobie jakiś
    zasiłek będą płacili za okres wakacji. W sumie jest dowolność umów...
    wystarczy znaleźć dobre towarzystwo ubezpieczeniowe i ponegocjować
    trochę...
    ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]