PracaGrupypl.praca.dyskusje › 13tka a zwolnienie

  • 1. Data: 2006-09-04 06:49:32
    Temat: 13tka a zwolnienie
    Od: "eeoo" <e...@g...pl>

    Witam,
    Dzisiaj jade z podaniem o rozwiazanie umowy o prace za porozumieniem
    stron... W pazdzierniku okolo 10tego w obecnej firmie wyplacana jest 13tka,
    jezeli wszystko ladnie sie potoczy czyli zgodza sie na rozwiazanie umowy
    dzisiaj lub w najblizszych dniach, chcialbym sie dowiedziec od Was czy
    przysluguje mi 13tka zgodnie z prawem. Pnie w placach powiedzialy mi, ze
    niestety nie dostane zgodnie z przepisami - jak to sie odnosi do prawa? Moze
    maja wewnetrzne przepisy zakladowe.

  • 2. Data: 2006-09-04 15:33:18
    Temat: Re: 13tka a zwolnienie
    Od: "Wujek Dobra Rada z kraju Rad" <m...@w...gazeta.stad.pl.to>

    a co to jest trzynastka?
    PRL sie skończył 16 lat temu

  • 3. Data: 2006-09-04 16:05:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:edhgve$63r$1@news.dialog.net.pl Wujek Dobra Rada z kraju
    Rad <m...@w...gazeta.stad.pl.to> pisze:

    >a co to jest trzynastka?
    > PRL sie skończył 16 lat temu
    Najpierw myśl, potem pisz.

    Jotte

  • 4. Data: 2006-09-05 07:16:04
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    eeoo wrote:
> [...]
    > niestety nie dostane zgodnie z przepisami - jak to sie odnosi do prawa? Moze

    Nie wiem jak jest to w prawie, ale obawiam sie, ze sa to jakies
    ustalenia wewnetrzne, gdyz w wiekszosci zakladow trzynastek nie ma.
    Aczkolwiek zona pracowala kiedys w administracji panstwowej, po
    zwolnieniu sie w sierpniu, w lutym dostala trzynastke.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 5. Data: 2006-09-05 07:38:24
    Temat: regulamin
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > przysluguje mi 13tka zgodnie z prawem. Pnie w placach powiedzialy mi, ze
    > niestety nie dostane zgodnie z przepisami - jak to sie odnosi do prawa?

    wypłata 13-tki odbywa się w oparciu o regulamin wypłat bądź specjalne
    zarządzenie prezesa firmy. Dotrzyj do takiego regulaminu/zarządzenia i
    zapoznaj się z nim. Wszak jesteś jeszcze pracownikiem. Zobacz czy pod niego
    "podpadasz". Jeśli tego regulaminu jeszcze nie ma (do października jest dużo
    czasu), no to cóż, uśmiechnij się do pani Zosi w kadrach. Podtrzymuj z nią
    kontakt. Może da ci ten regulamin do poczytania jak już zostanie
    zatwierdzony

  • 6. Data: 2006-09-05 18:31:15
    Od: "ipsos" <b...@w...pl>

    > a co to jest trzynastka?