PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie pracy ze skutkiem natychmiastowym

  • 1. Data: 2006-09-04 08:39:42
    Temat: wypowiedzenie pracy ze skutkiem natychmiastowym
    Od: "qwerty" <p...@d...pl>

    Witam,
    czy mozna zlozyc wypowiedzenie pracy ze skutkiem natychmiastowym jezeli
    pensja jest placona od 2 miesiecy nieregularnie?

    Spora czesc moich kolegow ma juz od dluzszego czasu ten problem ale mnie on
    dotknal dopiero teraz - mimo to chce odejsc z firmy jak najszybciej.
    Moje wypowiedzenie to 3 miesiace - ale chce odejsc od razu (nie bede
    rozpisywal przyczyn prywatnych). Ja sie szef nie zgodzi na porozumienie to
    chcialbym moze sprobowac podajac jako przyczyne - nieregularnie placona
    pensje - (ostatnio 22 dni poslizgu).

    pozdrawiam
    roro

  • 2. Data: 2006-09-04 09:09:04
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    - nieregularnie placona
    > pensje - (ostatnio 22 dni poslizgu).

    to sa fakty ktorym nikt i nic nie zaprzeczy - wyglada na to ze mozesz.

  • 3. Data: 2006-09-04 10:16:24
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qwerty" <p...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chcialbym moze sprobowac podajac jako przyczyne - nieregularnie placona
    Byłem w analogicznej sytuacji, tyle, że poślizg wynosił 30 dni.
    Zwolniłem się z skutkiem natychmiastowym bez żadnych problemów.
    Powodzenia.

  • 4. Data: 2006-09-04 11:19:47
    Od: Schwester <j...@c...com>

    qwerty napisał(a):
> [...]
    > chcialbym moze sprobowac podajac jako przyczyne - nieregularnie placona

    Lepiej ze skutkiem natychmiastowym niż za porozumieniem stron, bo za
    porozumieniem stron tracisz zasiłek na 3 miesiące

    --
    Schwester