PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski? › Re: Czy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski?
    From: Michał <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski?
    Date: Mon, 17 Jul 2006 14:15:45 +0200

    Użytkownik <w...@h...com> napisał w wiadomości
    news:1153136173.503415.78080@p79g2000cwp.googlegroup
    s.com...
    Mam wrażenie, że chyba wszyscy juz wyjechali z Polski.
    Wszyscy, którym się chce pracować i mają głowę na karku.

    Chciałem otworzyc działalność a nie mam kasy-po 3 dniach męki i biegania po
    pokojach w UP dałem sobie spokój.
    W sumie po co mi to wszystko ? Zapisze sie może a englisch żeby się douczyć
    i moge żyć z doskoku jak mój sąsiad. 5 miesięcy pracy w niemczech- 7
    miesięcy spokojnego życia w Polsce. Z tych pieniędzy utrzymuje mieszkanie,
    kupił sobie 5 letnią astre i wyłożył córce kase na studia. Czy człowieka
    pracującego w Polsce choćby przez 12 mies za 1000 zł stać na to ??
    Teraz mądry ustawodawca wymyślił że każdy sklep ma oddać pralke, czy lodówke
    do specjalnego punktu. To jest juz ludzie kolejny sposób na małą własną
    działalność. Tylko spróbujcie dostać te wszystkie zezwolenia na
    zagospodarowanie odpadami. Nawet jeśli wam by się to wszysko w 3 miechy
    udało to ciekawe za co będziecie żyć przez te 3 miesiące ...