PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy warto zmieniać.....

  • 11. Data: 2006-04-09 17:30:01
    Temat: Re: Czy warto zmieniać.....
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    wiadomości news:e1b293$80a$1@news.dialog.net.pl...
    > Ale w domu spłaconym z tego wyjazdu mieszka bez zahamowań i wspomina o tym
    > znacznie rzadziej, jeśli w ogóle - prawda?

    no ba!

    pozdrawiam
    exit

  • 12. Data: 2006-04-10 10:38:15
    Od: "Andrew" <s...@...com>

    Witam,

    Piszesz jak medrzec :-)
    Sam wiem dokladnie co to znaczy rozdwojenie pomiedzy kariera, a rodzina.
    Moim zdaniem na rozmowe mozna zawsze jechac, gdyz nic to nie zmienia dopoki
    nie
    podpiszemy umowy, a zawsze mozna sie zorientowac jak rynek wyglada.
    Jednak ja bym pozostal na pewnej posadzie i nie szukal za bardzo miodu w
    innych
    firmach. Cenie sobie spokoj i wiem takze z praktyki jaki wycisk psychiczny
    mozna
    dostac w pewnych firmach dajacych na pierwszy rzut oka duze perspektywy.
    W zyciu jednak nic nie ma za darmo, albo inaczej piszac cos jest zawsze
    kosztem
    czegos. Dla mnie rodzina jest na pierwszym miejscu, gdyz zawsze mozna
    znalezc
    lepsza robote, a straconych lat juz "se ne wrati".
    Rozsadny bilans zyskow i do dziela.

    Pozdrawiam,
    Andrew

  • 13. Data: 2006-04-10 13:43:21
    Od: "Damiano" <d...@i...pl>

    Witam ponownie,

    dzięki wielkie za wszelkie opinie na temat zmiany pracy. Bardzo pomogły i
    podjąłem decyzję, że nie pora na zmianę pracy. Odmówiłem udziału w dalszym
    etapie rekrutacji.

    I szczerze mówiąc nie żałuję - Pani, która zadzwoniła do mnie, żeby zaprosić
    mnie na rozmowę - obraziła się na mnie (tak przynajmniej wyczułem w głosie),
    że zrezygnowałem z drugiego etapu. Może firmie wydaję się, że jest najlepsza
    i wszyscy przyjeżdżają z pocałowaniem ręki. Do tego prosiła mnie o wysłanie
    meila z moją decyzją. Jak miałem pracować w firmie, gdzie pracownicy
    obrażają się na takie decyzję to dziękuję bardzo.

    Potwierdziły się opinie na temat biurokracji (wysłanie meila z moja
    decyzją).

    Opinia na temat firmy uległa zmianie na minus.

    Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam
    Damian