PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy warto być w pracy lojalnym

  • 21. Data: 2008-04-27 20:52:22
    Temat: Re: Czy warto być w pracy lojalnym
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    news:fv1b7v$r19$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Jackare" <1...@p...pl> napisał w wiadomości
    > A czy jeśli było to niby za porozumieniem stron, to w świadectwie pracy
    > będzie coś o przyczynach rozstania?

    Ja cały czas nie rozumiem tego "niby". Co jest na papierze ? Porozumienie
    czy wypowiedzenie?
    A właściwie niezależnie od tego co jest, na świadectwie pracy powinno być
    np. Wypowiedzenie umowy o pracę przez pracownika art 52 KP lub, rozwiązanie
    umowy za porozumieniem stron, art XX KP.
    Żadnych szczegółów nie podaje się.
    --
    Jackare

  • 22. Data: 2008-04-27 21:24:15
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Ja cały czas nie rozumiem tego "niby". Co jest na papierze ? Porozumienie czy
    > wypowiedzenie?
    Na papierze mam porozumienie stron.

  • 23. Data: 2008-04-28 00:09:01
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>