PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie a chorobowe

  • 1. Data: 2008-04-21 14:00:45
    Temat: wypowiedzenie a chorobowe
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    18 kwietnia osoba dostaje wypowiedzenie 2 tygodniowe czyli do 3 maja jest
    jeszcze pracownikiem firmy.
    Na te 2 tyg dostaje zalegly urlop...
    i jezeli teraz po uplywie 4 5 dni zachoruje i pojdzie do lekarza i zaniesie
    do tej firmy zwolnieie chorobowe to urlop jest zawieszany i wchodzi
    chorobowe ?

    ja kto z tym jest bo nie orientuje sie?

  • 2. Data: 2008-04-21 15:50:38
    Temat: Re: wypowiedzenie a chorobowe
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    rs pisze:
> [...]
    > i jezeli teraz po uplywie 4 5 dni zachoruje i pojdzie do lekarza i zaniesie
    > do tej firmy zwolnieie chorobowe to urlop jest zawieszany i wchodzi

    Tak, urlop jest przerywany i trzeba będzie wypłacić ekwiwalent. Nie
    można 'urlopować' w czasie choroby.

    --
    Nikiel ;)
    od niklu